Graag zou ik jullie advies willen vragen over een website die ik heb opgezet. Op de een of andere manier valt de conversie onder 0,1% uit maar uit het gedrag van de bezoekers op de site kan ik dat niet herleiden. Het bounce percentage legt rond de 56% en de meeste bezoekers die blijven bekijken minimaal 2-3 pagina's en besteden tussen 1:15 en 1:45 minuten op de pagina voor vetrek van de pagina. Als op analytics kijk zie je ook duidelijk dat mensen aan het "shoppen" zijn tussen de verschillende categorieën speelgoed
Werk in uitvoering:
De footer tekst en layout uitbreiden en opnieuw schrijven
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaan76
Christiaan76
Graag zou ik jullie advies willen vragen over een website die ik heb opgezet. Op de een of andere manier valt de conversie onder 0,1% uit maar uit het gedrag van de bezoekers op de site kan ik dat niet herleiden. Het bounce percentage legt rond de 56% en de meeste bezoekers die blijven bekijken minimaal 2-3 pagina's en besteden tussen 1:15 en 1:45 minuten op de pagina voor vetrek van de pagina. Als op analytics kijk zie je ook duidelijk dat mensen aan het "shoppen" zijn tussen de verschillende categorieën speelgoed
Werk in uitvoering:
Website: www.onsspeelgoed.online
Leuk speelgoed tegen een redelijke prijs
Een zo simpel mogelijke website om de drempel zo laag mogelijk te houden en de website geschikt te houden voor alle leeftijden
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67581-beoordeling-website-gevraagd-speelgoed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag