• 0

Lage conversie, wel bezoekers

Omschrijving van je concept:

Ik heb al een tijdje een webshop en sinds half maart een winkel geopend. Mijn webshop heb ik eerst altijd gecombineerd met een baan die ik er naast had, maar sinds ik de winkel heb moet ik van de winkel en online shop leven. Nu door de corona crisis is de online shop nog belangrijker geworden, om die reden heb ik hem een tijdje geleden ook vernieuwd  zodat die gebruiksvriendelijker is. Maar; mijn conversieratio is is nog steeds laag (in Q3 was de conversie percentage maar  0,5%)

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik werk samen met een bureau die mij helpt met SEO, ik heb de prijzen van verzending duidelijk op de productpagina staan en een pagina met verzendkosten en ik bied een 'store pickup' optie aan bij afrekenen

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een gecureerde selectie van vintage en duurzame merken, waarbij ik ook uitleg geef over waarom de kleding duurzaam is (zie transparancy page op mijn webshop)

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik verkoop een combinatie van duurzame merken en vintage, die is cureer in zachte en natuurlijke kleuren 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Algmene feedback over mijn website (wat valt op als je mijn webshop bezoekt) en tips hoe ik de mijn conversie percentage kan verhogen.

 

Website: The Collection One

  

Proud owner of thecollectionone.com

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
19 uur geleden, Lisa-TCO zei:

zag dat ze partner van Google

 

Dat is een stickertje dat iedereen kan ophalen, dat zegt niet zo veel. Ik heb acquisitiefraudeurs gezien die Google Partner waren, dus dan weet je hoe hoog de drempel voor dat predicaat is.

 

19 uur geleden, Lisa-TCO zei:

Ook hebben ze een technisch rapport gemaakt wat ik kan laten verbeteren/verwijderen door een websitebouwer (denk aan verwijderen ongebruikt javascript).

 

Zag dat er zo uit?

 

Quote

 

Opportunities

 

These suggestions can help your page load faster. They don't directly affect the Performance score.

 

Opportunity Estimated Savings
Remove unused JavaScript 2.95 s

 

Remove unused JavaScript to reduce bytes consumed by network activity. Learn more.

 

If you are not server-side rendering, split your JavaScript bundles with `React.lazy()`. Otherwise, code-split using a third-party library such as loadable-components.

 

URL Transfer Size Potential Savings

…js/widget.a487e21….js

(widget-v4.tidiochat.com)

220.8 KB 105.8 KB

…assets/theme.js?v=1110274…

(cdn.shopify.com)

79 KB 46.5 KB

 

 

Dat kun je zelf desgewenst door Google Chrome laten produceren (F12, dan tab Lighthouse).

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.