Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Frankz0r

Stage opdracht

Recommended Posts

Hallo,

ik ben student marketing en communicatie 3e klas en ik look stage bij een bedrijf dat onderandere zorgt voor sportkleding voor verenigingen

Nu is er het volgende idee om sportkleding te verleasen zodat verenigingen met een kleiner budget ook sportkleding kunnen hebben.

Nu moet ik dat bekend maken zodat mensen hetook werkelijk gaan gebruiken ik heb al een enquete gehouden waaruit naar voren kwam dat voornamelijk ze er geen informatie vanaf wisten en dachten dat het teveel geld zou gaan kosten.

Ik ben van plan om een website op te gaan zetten en dan door middel van een direct mail in combinatie met pennen die daarbij worden verstuurt maar bij veel direct mail acties word gesproken over een actie waardoor de klant weer "terug" komt bij ons..zal dit idee aanslaan en zal het werken?? Tips en Comments graag en kraak het aub niet direct helemaal af ;D

Aangezien dit geen huiswerk opdracht of iets dergelijks is dacht ik dat ik dat ik het beter hier kon posten

Beste Frank,

In Vught zit medilease.

Zij leasen al jaren op deze basis kleding aan de medische sector.

Wees brutaal en bel ze eens, misschien hebben jullie iets aan elkaar ?

http://www.medilease.nl/

Naast de 'promotie' middels de website en direct mails zal er waarschijnlijk meer gedaan moeten worden om enige bekendheid te verwerven.

Enkele tips: