• 0

Stage opdracht

Hallo,

 

ik ben student marketing en communicatie 3e klas en ik look stage bij een bedrijf dat onderandere zorgt voor sportkleding voor verenigingen

 

Nu is er het volgende idee om sportkleding te verleasen zodat verenigingen met een kleiner budget ook sportkleding kunnen hebben.

 

Nu moet ik dat bekend maken zodat mensen hetook werkelijk gaan gebruiken ik heb al een enquete gehouden waaruit naar voren kwam dat voornamelijk ze er geen informatie vanaf wisten en dachten dat het teveel geld zou gaan kosten.

 

Ik ben van plan om een website op te gaan zetten en dan door middel van een direct mail in combinatie met pennen die daarbij worden verstuurt maar bij veel direct mail acties word gesproken over een actie waardoor de klant weer "terug" komt bij ons..zal dit idee aanslaan en zal het werken?? Tips en Comments graag en kraak het aub niet direct helemaal af ;D

 

Aangezien dit geen huiswerk opdracht of iets dergelijks is dacht ik dat ik dat ik het beter hier kon posten

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Naast de 'promotie' middels de website en direct mails zal er waarschijnlijk meer gedaan moeten worden om enige bekendheid te verwerven.

Enkele tips:

 

- Het is misschien een idee om een bepaald team te voorzien van tenues met daarop shirt-sponsering.

- De peride dat je start, nu waarschijnlijk is zeer moeilijk. Rekeninghoudend dat de meeste teams ondertussen wel voorzien zijn van sportkleding.

- Probeer ook free publicity te verkrijgen.

- De klanten aan te trekken is een, maar zet ook alvast een CRM programma op, zodat je de huidige klanten ook kunt behouden!

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt voor de reacties, het idee is ondertussen iet wat veranderd aangezien we nu gaan voor een Direct Mail actie met daarbij een flyer en ze via daar dan ze naar de website linken.

 

De pennen actie die word nog wel gedaan maar de pennen worden alleen maar verstuurt naar de mensen die mee hebben gedaan aan de enqeute.

 

We hebben ons doelgebied ook nog aardig vergroot naar heel Nederland.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Hoi,

 

Je hebt de doelgroep uitgebreid naar heel Nederland. Natuurlijk levert dit een grotere populatie op, maar is dat voor een eerste actie wel handig? Ik denk dat om naamsbekendheid te krijgen de olievlek methode beter gaat werken.

 

Laurens

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.