• 0

Graag jullie bevindingen van mijn webshop [detox thee]

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

Goedendag allemaal,

 

Sinds kort ben ik online gegaan met mijn webshop in Detox thee genaamd: www.detoxnutrition.nl

Dit is een 14 daagse thee kuur die is gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten.

Teksten zijn SEO proof geschreven en product fotos zijn ook door een professioneel gemaakt.

 

Ik nodig je graag uit om mijn webshop te bekijken en te beoordelen, ik sta open voor feedback zodat mijn webshop nog beter/mooier wordt.

Alvast bedankt voor je moeite.

 

Met vriendelijke groet,

Remy 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Professionele productfotos laten maken en SEO teksten laten schrijven

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mijn webshop nog mooier en beter maken.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

geen idee

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

hopelijk zo min mogelijk maar iedereen bekijkt het door een andere bril.

  

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Ga je het assortiment nog uitbreiden? Nu zie ik volgens mij twee producten. Er zijn links en rechts een heleboel links en plaatjes en teksten, maar uiteindelijk komt het allemaal maar bij twee producten uit. Je hebt een apart kopje merken in het menu, maar daar staat maar één merk. Als ik op een webshop kom met een beperkt assortiment, dan zie ik dat liever direct, dan dat ik het idee krijg dat er een heleboel is om uiteindelijk teleurgesteld er achter te komen dat er maar twee producten zijn.

 

Een paar dingen die misschien ingebakken zitten in de webshop, maar vooralsnog overbodig lijken:

  • Je biedt een vergelijk-functie aan, maar het enige wat er is ingevuld in de vergelijking is de productoschrijving, dan een heleboel lege regels, en dan de prijs.
  • Je hebt een keuzeknop voor taal en valuta, maar je hebt maar 1 taal en 1 valuta.
  • Je hebt een vast nummer en een mobiel nummer geplaatst. Verwacht je zoveel telefoontjes?

 

 

Informatiepagina's:

  • Over Ons is leeg
  • Op je disclaimer zeg je:
    Het gebruik van de informatie op deze website is gratis zolang u deze informatie niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt. 
    Het gebruik is gratis, maar het mag niet gebruikt worden?
    Volgens mij kan alle relevante informatie uit je disclaimer sowieso in je algemene voorwaarden geplaatst worden
  • Op de privacy policy pagina staan een boel images die niet worden weergegeven
  • Onderaan de website heb je 10 logo's van betaalmethoden staan, op de pagina betaalmethoden heb je een lijstje van 7 (is die pagina uberhaupt nodig als je onderaan de website alle logo's hebt staan en je pagina alleen een opsommig is?).
  • Alle links op de pagina sitemap zijn al via de header of de footer te bereiken. Heeft deze pagina dan nog toegevoegde waarde?

 

Ook zou ik al je teksten even doorlopen op harde enters voor een nieuwe regel, of het gebrek daaraan. Op verschillende schermresoluties lopen sommige teksten wat raar (bijvoorbeeld bij je adres).

Link naar reactie
  • 0
Op 5-10-2020 om 21:36, Reemster zei:

  

Helaas, weinig positiefs over te melden. Om te beginnen is ieder artikel afgeprijsd terwijl het waarschijnlijk nooit voor de hogere prijs te koop is geweest. Klinkt leuk maar daar is dan ook alles mee gezegd. Verder voer je allerlei claims op met betrekking tot gezondheidsvoordelen die verder nergens onderbouwd worden en voor sommige groepen gebruikers zijn jouw producten misschien niet eens geschikt.  Je gebruikt een logo van Webwinkelkeur maar jouw webshop is op hun website niet terug te vinden. En dat je BTW nummer verwijst naar "Spotgoedkope ledlampen" biedt weinig vertrouwen dat je kennis van zaken hebt over de producten die je te koop aanbiedt. 

Link naar reactie
  • 1
Op 15-10-2020 om 00:59, Bazzio zei:

er staan meerdere (!) medische claims op je site, die zijn strafbaar en de boetes zijn  echt torenhoog!

ik zou je eerst verdiepen in de claimsverordening van de EFSA

 

Ik dacht dat het wel zou meevallen, maar potverdorie, je hebt helemaal gelijk! Naast medische claims staan er ook tal van discutabele gezondheidsclaims op. TS kan beter even contact opnemen met de keuringsraad. Het normbedrag voor het overtreden van de regels is trouwens zo´n € 150.000,-. 

 

Goed gespot Bazzio!

Link naar reactie
  • 0
Op 5-10-2020 om 21:36, Reemster zei:
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mijn webshop nog mooier en beter maken.

 
Wat voor feedback hoop je te krijgen:

hopelijk zo min mogelijk maar iedereen bekijkt het door een andere bril.

  

Zo min mogelijk feedback is dus niet gelukt.... Met de webshop "mooier en beter" maken bedoelt TS blijkbaar alleen het uiterlijk van de website.  Door mijn bril bekeken, gezien de kennelijke overstap van ledlampen naar detox thee, het blijkbaar onterechte gebruik van het logo van Webwinkelkeur  en alle niet onderbouwde claims m.b.t. de gezondheidsvoordelen is dit een website waar de consument beter met een wijde boog omheen  kan gaan.  Het is TS blijkbaar alleen te doen om iets te verkopen, en het maakt eigenlijk niet uit wat.  Ook dat is ondernemen maar ik koop liever van ondernemers die een product aanbieden waar ze  achter staan en ook verstand van hebben,  

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.