Een vraag omtrent BTW verplichtingen bij Australië en USA.
Hoe zit het met BTW (VAT) die je betaalt als je leverancier in Shenzhen zit en je verkoopt (B2B, B2C) aan Australië of/en USA. Ik weet dat je een sales tax hebt in de USA, maar hoe werkt dit precies als je producten importeert zoals kleding?
Ik heb het volgende online gevonden over de Australische VAT (GST): Until your business exceeds an annual minimum turnover of AUD $75,000, you are not required to register for GST. In this case, you do not charge GST to your customers. If your annual turnover surpassed the threshold of $75,000, you are required to register for GST using your Australian Business Number (ABN). You also need to charge GST to your customers.
Betekent dit dat zodra ik boven de 75.000 AUD zit, ik mij moet registreren bij de Australische overheid?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wvd1994
Wvd1994
Hi all!
Een vraag omtrent BTW verplichtingen bij Australië en USA.
Hoe zit het met BTW (VAT) die je betaalt als je leverancier in Shenzhen zit en je verkoopt (B2B, B2C) aan Australië of/en USA. Ik weet dat je een sales tax hebt in de USA, maar hoe werkt dit precies als je producten importeert zoals kleding?
Ik heb het volgende online gevonden over de Australische VAT (GST): Until your business exceeds an annual minimum turnover of AUD $75,000, you are not required to register for GST. In this case, you do not charge GST to your customers. If your annual turnover surpassed the threshold of $75,000, you are required to register for GST using your Australian Business Number (ABN). You also need to charge GST to your customers.
Betekent dit dat zodra ik boven de 75.000 AUD zit, ik mij moet registreren bij de Australische overheid?
Hoor het graag!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67884-btw-australi%C3%AB-en-usa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen