AppMakerZ 0 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Ik heb een aanbod gekregen voor verkoop van mijn mobiele app door een Amerikaans bedrijf. Waar moet je op letten als een bedrijf jouw product in zijn geheel wil kopen? Link to post Share on other sites
0 herman van der helm 280 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 3 uur geleden, AppMakerZ zei: Ik heb een aanbod gekregen voor verkoop van mijn mobiele app door een Amerikaans bedrijf. Waar moet je op letten als een bedrijf jouw product in zijn geheel wil kopen? Het belangrijkste is dat je jouw geld krijgt. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link to post Share on other sites
1 Joost Rietveld 1,308 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Om geen ellenlange lijst te hoeven maken: waar zou je op letten als je een huis verkoopt? JoostRietveld.nl : Fiscaal-juridisch adviseur: rechtsvormkeuze/-wijziging, samenwerkingsverbanden, bedrijfsoverdracht en exit-strategie: legal and tax Link to post Share on other sites
0 Branko Collin 205 Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 Wat kopen ze, de auteursrechten of een exclusieve licentie? Als je een bibliotheek hebt ontwikkeld op basis waarvan je al je apps maakt, mag je na een auteursrechtenoverdracht die bibliotheek niet meer gebruiken – die is vanaf dat moment van de klant. Auteursrechtenoverdracht gebeurt in Nederland bij onderhandse akte (= een document met een plaats, datum en handtekening; dit kan ook in het koopcontract verwerkt zitten). Wie verzorgt de overeenkomst, jij of de klant? Of gaat het bij wijze van spreken per handdruk? Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer. Link to post Share on other sites
Ik heb een aanbod gekregen voor verkoop van mijn mobiele app door een Amerikaans bedrijf.
Waar moet je op letten als een bedrijf jouw product in zijn geheel wil kopen?