• 0

Ervaring met payment service providers?

Wij zijn bezig een Payment Service Provider te selecteren voor onze webshop voor het verwerken van (internationale) creditcard transacties.

 

Na een uitgebreide analyse lijkt Multipay het best bij ons tranactievolume te passen.

 

Wie van jullie gebruikt Multipay en kan mij iets vertellen over zijn/haar ervaringen met hun?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

[titel aangepast - mod]

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

We hebben gekeken naar:

- Ogone

- WorldPay

- MultiPay

 

Met Ogone hebben we getest en tevens contact met hun gehad. Uiteindelijk blijkt die oplossing veel te ingewikkeld te zijn.

 

WorldPay viel af omdat ze niet in Nederland zitten maar in de UK. Ik zie ook geen zaken als RaboDirect staan. In de nabije toekomst zal dat waarschijnlijk wel iDeal worden, maar als ze nu al geen RaboDirect doen dan zal iDeal ook wel niet komen.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is TripleDeal nog een optie. Heb daar zelf naar gekeken (nog niet geimplementeerd) en zag er degelijk uit.

Graag zou ik in contact komen met mensen die ervaringen hebben met de implementatie en de service van Payment Service Provider Tripledeal.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Graag zou ik in contact komen met mensen die ervaringen hebben met de implementatie en de service van Payment Service Provider Tripledeal.

 

Implementatie ga ik misschien nog doen. Eerste ervaring met de service was in ieder geval niet top; moest drie keer bellen om digitaal wat documentatie te ontvangen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb goede ervaringen met tripledeal.

Het grote voordeel van b.v. tripledeal ten opzichte van b.v. ogone is dat je bij tripledeal niet voor elke dienst zelf contracten hoeft af te sluiten maar gebruik maakt van hun eigen contracten (met uitzondering van de creditcards).

Daarnaast een goed aanbod van betaal methodes en een mooi backoffice systeem.

Daarnaast goede documentatie aanwezig.

 

Ik gebruik zelf voor de meeste betaal opties dus tripledeal maar daarnaast ook nog ogone voor de creditcart opties, maar dat komt doordat Interpay mij weigerd om een nieuw contract te geven omdat ik het woord apotheek op mijn site gebruik en eetbare producten verkoop (dropjes en pepermuntjes) die onder voedings suplementen zouden vallen.

 

Tripledeal is in elkgeval aan te raden.

Link naar reactie
  • 0

misschien is Bibit iets voor je? www.bibit.nl

bestel zelf regelmatig wat via internet en heb goede ervaringen hiermee

Bibit is onderdeel van The Royal Bank Of Scotland en heeft kantoren in Nederland, VS, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Japan

helaas weet ik niet wat de tarieven en dergelijke zijn

Link naar reactie
  • 0

misschien is Bibit iets voor je? www.bibit.nl

bestel zelf regelmatig wat via internet en heb goede ervaringen hiermee

Bibit is onderdeel van The Royal Bank Of Scotland en heeft kantoren in Nederland, VS, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Japan

helaas weet ik niet wat de tarieven en dergelijke zijn

 

Nogal extreem hoog.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Heeft iemand ervaring met http://www.buckaroo.nl/? Ik heb die lui laatst ontmoet. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de snelheid en de service. Echte ondernemers. Helaas heb ik nog geen ervaring met ze in de praktijk.

Nils,

met welke psp zijn jullie in zee gegaan? ben erg benieuwd.

 

By the way, ik heb toen ook nog naar Global Collect gekeken, maar vond hun start-up fee veel te hoog (5k). Ook na een forse korting (terug naar 3k) konden ze mij niet goed uitleggen waarom het zo hoog moest zijn (andere psp's rekenen tussen 0 en 300 euro voor start-up, wat ik een realistisch bedrag vindt).

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Heeft iemand ervaring met http://www.buckaroo.nl/? Ik heb die lui laatst ontmoet. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de snelheid en de service. Echte ondernemers. Helaas heb ik nog geen ervaring met ze in de praktijk.

Nils,

met welke psp zijn jullie in zee gegaan? ben erg benieuwd.

 

By the way, ik heb toen ook nog naar Global Collect gekeken, maar vond hun start-up fee veel te hoog (5k). Ook na een forse korting (terug naar 3k) konden ze mij niet goed uitleggen waarom het zo hoog moest zijn (andere psp's rekenen tussen 0 en 300 euro voor start-up, wat ik een realistisch bedrag vindt).

 

Wij moeten nog een keuze maken. Prijs is belangrijk. Buckaroo leek me wel wat. Heb ook naar Tripple P en Bibit gekeken. Werd ik niet warm van. Veel arrivee geblaat.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

opstart fee is niet het belangrijkste waar je naar moet kijken.

ik heb zelf destijds ook een flinke startfee betaald bij tripledeal, maar daardoor hoef ik nu nooit meer maandelijkse kosten te betalen en kon ik goede percentages over de betalingen afspreken.

 

Betaal je een lage opstart fee betaal je misschien wel weer (hogere) maandelijkse kosten en hogere percentages over de betalingen.

 

Is dus een kwestie vane en afweging maken en een rekensommetje wat het interesantst is en waneer je een eventueel hoge opstart fee weer terug verdient hebt.

 

Overigens heeft tripledeal volgens mij nu niet meer die hoge opstart fee maar gewoon maandelijkse abonnementen.

 

Daniël

Link naar reactie
  • 0

OK!

 

Hoe doen jullie dollar-transacties?

ik wil dollar betalingen op mijn dollar-rekening hebben, zodat ik niet de slechte wisselkoers krijg. TD zegt dat dit niet zomaar kan (overigens kon het in de offerte fase nog wel :( ), maar ze bieden nu aan in de USA een andere cerditcardmaatschappij te gebruiken die wel direct op mijn dollarrekening kan overmaken. Wie heeft daar ervaring mee?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi,

 

wat zijn de keuzes en ervaringen tot nu toe.

 

Wij staan ook voor een PSP provider keuze. endere optie die we overwegen is rechtstreeks Ideal van de bank icm Paypal. Dit om de kosten zo laag mogelijk te houden

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.