• 0

Ervaring met payment service providers?

Wij zijn bezig een Payment Service Provider te selecteren voor onze webshop voor het verwerken van (internationale) creditcard transacties.

 

Na een uitgebreide analyse lijkt Multipay het best bij ons tranactievolume te passen.

 

Wie van jullie gebruikt Multipay en kan mij iets vertellen over zijn/haar ervaringen met hun?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

[titel aangepast - mod]

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik gebruik nu een paar maanden paypal, prima voor mij, en dollars kan je heel eenvoudig naar een dollor rekening sturen..

 

Wij gebruiken ook Paypal voor meerdere shop, waaronder een shop voor Duitstalige klanten. Helaas wijst Paypal onze Duitse klanten naar een Nederlandstalige pagina door. Volgens de helpdesk is daar geen wijziging in aan te brengen.

Het resultaat is dat veel Duiste klanten afhaken.

 

We zoeken nu een PSP die in meerdere talen betalingsafhandeling aanbiedt en waarvan de tarieven voordelig en transparant zijn.

 

Ik ben benieuwd naar de ervaringen hier.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik nu een paar maanden paypal, prima voor mij, en dollars kan je heel eenvoudig naar een dollor rekening sturen..

 

Wij gebruiken ook Paypal voor meerdere shop, waaronder een shop voor Duitstalige klanten. Helaas wijst Paypal onze Duitse klanten naar een Nederlandstalige pagina door. Volgens de helpdesk is daar geen wijziging in aan te brengen.

Het resultaat is dat veel Duiste klanten afhaken.

 

We zoeken nu een PSP die in meerdere talen betalingsafhandeling aanbiedt en waarvan de tarieven voordelig en transparant zijn.

 

Ik ben benieuwd naar de ervaringen hier.

 

Dat is niet helemaal waar, ik werk met paypal en als paypal eerder gebruikt is met de huidige browser dan weet hij welke taal hij moet laten zien. Ik heb wel mijn std taal op engels staan.....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wij gebruiken www.wirecard.com voor nogal wat toepassingen. Erg goede service en begeleiding. Tevens paypal en natuurlijk iDeal voor de Nederlandse markt, hoewel dat minder handig is voor maandelijks terugkerende facturen.

 

De tarieven weet ik niet precies uit mijn hoofd, maar deze zijn een stuk lager dan b.v. Bibit.

www.snelbij.nl - Push mail, Agenda, Contacten, Documenten

Adres onafhankelijk van mobiele aanbieder of internet provider.

Te gebruiken met vrijwel iedere mobiele telefoon, PC of Mac.

Link naar reactie
  • 0

Wij gebruiken ook Paypal voor meerdere shop, waaronder een shop voor Duitstalige klanten. Helaas wijst Paypal onze Duitse klanten naar een Nederlandstalige pagina door. Volgens de helpdesk is daar geen wijziging in aan te brengen.

Het resultaat is dat veel Duiste klanten afhaken.

 

Dat had ik ook met Paypal, maar er is een parameter te zetten waardoor Paypal in het Engels toont. Deze zit verstopt in de aanroepende URL. Ik weet niet of dat ook voor Duits werkt (denk ik wel overigens). Mocht je interesse hebben, dan even een PM sturen.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Ha Peter,

dan moeten we "medio mei" maar eens ervaringen uitwisselen :o

 

Nou, het is iets later geworden, maar bij deze los ik dan alsnog mijn belofte in.

 

De webshop in kwestie heeft vandaag besloten zo snel mogelijk bij TripleDeal aka DocData weg te gaan en een andere PSP te nemen.

 

Het bleek namelijk dat de testomgeving niet identiek is aan de produktieomgeving, waardoor bepaalde zaken (zoals betalingen via iDEAL, toch niet helemaal irrelevant) niet te testen waren.

 

Toen we een nieuwe, door DocData aangeraden functionaliteit wilden toevoegen (het in de cart selecteren van de betaalmethode) bleek ook dat niet in de testomgeving te testen. Echter, "als het met creditcards werkt, dan werkt het in produktie met iDEAL ook".

 

Na bijna een maand (!) zo goed als dagelijks zeuren mijnerzijds kreeg ik een tweede tijdelijke produktie-account waarop ik het alsnog in een goede, vergelijkbare omgeving kon testen.

 

Tot mijn verbijstering bleek het daar ook niet te werken, en de afdeling IT heeft geen idee hoe lang het gaat duren voordat ze het opgelost hebben...

 

Nu heeft alles tot aan dit verhaal goed gefunctioneerd, maar het ontbreken van een adequate testomgeving, het adviseren de aanpassingen maar gewoon ongetest live te zetten, en het niet functioneren van gedocumenteerde functionaliteit is voor een bedrijf dat de dagelijkse boterham van andere ondernemingen afhandelt natuurlijk onacceptabel.

 

Ik ga nu kijken in hoeverre ik namens de webshop en mezelf een schadevergoeding kan krijgen in verband met de verloren maand en de uren die verloren gegaan zijn er in het ontwikkelen van de aanpassingen en het eindeloos bellen en mailen met de supportafdeling.

 

Als iemand daar een tip voor heeft - graag!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.