Ben zzp'er werkend in de Petrochemie, olie en gas, als E & I Technician.
Heb pas geleden een pand gekocht met op de begaande grond een winkel(tje)met eigen ingang. ik ben 100% eigenaar van een winkel(tje).
1e verdieping met woonruimte, 2e verdieping slaapkamer en douche.
Het pand is is opgesplitst en geregistreerd.
Staat ingeschreven als zakelijk dienstsverlener, fotografie en wil dus als 3e activiteit winkel art en design.
Wil dus een kantoortje, werkplaats en winkeltje neerzetten.
Is het mogelijk als zzp'r met 1 kvk nummer met 3 verschillende activiteiten, dit te kunnen gaan doen, of ben ik verplicht om diverse kvk nummer te paten registreren?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Adriaan66
Adriaan66
Goedendag,
Ben zzp'er werkend in de Petrochemie, olie en gas, als E & I Technician.
Heb pas geleden een pand gekocht met op de begaande grond een winkel(tje)met eigen ingang. ik ben 100% eigenaar van een winkel(tje).
1e verdieping met woonruimte, 2e verdieping slaapkamer en douche.
Het pand is is opgesplitst en geregistreerd.
Staat ingeschreven als zakelijk dienstsverlener, fotografie en wil dus als 3e activiteit winkel art en design.
Wil dus een kantoortje, werkplaats en winkeltje neerzetten.
Is het mogelijk als zzp'r met 1 kvk nummer met 3 verschillende activiteiten, dit te kunnen gaan doen, of ben ik verplicht om diverse kvk nummer te paten registreren?
gr adriaan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68001-bedrijfsruimte-met-verschillende-activiteiten-als-zzper/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag