Ik heb een onderneming in NL. Maanden geleden heeft een klant uit België meerdere artikelen bij mij besteld en meteen betaald.
Ze heeft een bedrijf en zou GLS laten sturen om de producten op te halen. Helaas werkt GLS niet met tijdsblokken en moest ik heel de dag wachten voor de koerier.
Ik werk altijd buiten huis en kon daarom mijn werkzaamheden niet uit oefenen. Helaas kwam GLS de producten niet ophalen.
De klant vond het vervelend en vroeg of zij nog meer kon bestellen en nog heel even kon wachten met op laten halen, mochten er nog nieuwe leuke producten komen.
Ik ben akkoord gegaan. 2 maanden later vond ik het wel mooi geweest omdat de producten best groot waren en ingepakt in de weg stonden.
Ik heb de klant benadert. Geen reactie. Vier weken later heb ik haar bedrijf en mail adres opgezocht en haar via mail benadert. Geen reactie.
Toen 2 weken later heb ik haar eindelijk kunnen bereiken. Inmiddels stonden de spullen al maanden in de weg.
Ze maakte een nieuwe afspraak met GLS. Weer kwam niemand opdagen. Weer een dag niet kunnen werken, inkopen kunnen doen of bestellingen kunnen versturen.
Ik heb haar een bericht gestuurd dat het weer niet gelukt is en dat zij mij graag zsm moet laten weten wanneer ze de spullen op kan halen. Ze heeft het bericht gelezen maar niet gereageerd.
24 uur later heb ik een bericht gestuurd dat ik haar producten weer voor de verkoop (ik verkoop vintage items) aan bied.
Nu wil zij haar geld terug. Ik heb tijd en geld (verpakking, stalling) geïnvesteerd en moet nu de klant volledig vergoeden terwijl er voor mij geen compensatie tegenover staat?
Klopt dat?
P.s. Ik heb hier van geleerd en ga dit niet meer doen. Ik wilde met de klant mee denken maar heb mij uiteindelijk zelf er mee. Please be kind;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Steffie1985
Steffie1985
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.
Ik heb een onderneming in NL. Maanden geleden heeft een klant uit België meerdere artikelen bij mij besteld en meteen betaald.
Ze heeft een bedrijf en zou GLS laten sturen om de producten op te halen. Helaas werkt GLS niet met tijdsblokken en moest ik heel de dag wachten voor de koerier.
Ik werk altijd buiten huis en kon daarom mijn werkzaamheden niet uit oefenen. Helaas kwam GLS de producten niet ophalen.
De klant vond het vervelend en vroeg of zij nog meer kon bestellen en nog heel even kon wachten met op laten halen, mochten er nog nieuwe leuke producten komen.
Ik ben akkoord gegaan. 2 maanden later vond ik het wel mooi geweest omdat de producten best groot waren en ingepakt in de weg stonden.
Ik heb de klant benadert. Geen reactie. Vier weken later heb ik haar bedrijf en mail adres opgezocht en haar via mail benadert. Geen reactie.
Toen 2 weken later heb ik haar eindelijk kunnen bereiken. Inmiddels stonden de spullen al maanden in de weg.
Ze maakte een nieuwe afspraak met GLS. Weer kwam niemand opdagen. Weer een dag niet kunnen werken, inkopen kunnen doen of bestellingen kunnen versturen.
Ik heb haar een bericht gestuurd dat het weer niet gelukt is en dat zij mij graag zsm moet laten weten wanneer ze de spullen op kan halen. Ze heeft het bericht gelezen maar niet gereageerd.
24 uur later heb ik een bericht gestuurd dat ik haar producten weer voor de verkoop (ik verkoop vintage items) aan bied.
Nu wil zij haar geld terug. Ik heb tijd en geld (verpakking, stalling) geïnvesteerd en moet nu de klant volledig vergoeden terwijl er voor mij geen compensatie tegenover staat?
Klopt dat?
P.s. Ik heb hier van geleerd en ga dit niet meer doen. Ik wilde met de klant mee denken maar heb mij uiteindelijk zelf er mee. Please be kind;)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68059-klant-komt-producten-niet-ophalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag