• 0

webshop - waar moet ik beginnen?

Goedenavond allemaal.

Ik heb enkele vragen.

Ik wil een webshop gaan beginnen als ik afgestudeert ben dit zou binnen een tijd van <1 jaar zijn. Op deze webshop wil ik computer hardware gaan aanbieden. Maar voornamelijk casemod materiaal omdat de vraag naar casemod materiaal de laatste jaren steeds groter word en er nog niet echt veel webshops zijn die zich er echt mee bezighouden. Maar hoe begin ik nou met het opzetten van dit soort webshop. Waar moet ik rekening mee houden. Zijn hier ook opleidingen of curssisen voor te volgen enz. Heb de laatste tijd erg veel gezocht maar kon niet echt heel veel vinden. En hoe zit het met opleidingen heb je om een bedrijf te beginnen echt een opleiding boekhouden,manegment nodig of zijn cursissen genoeg. Nu zou je zeggen is het niet verstandiger als je dit soort vragen hebt het niet te doen. Dit is ook de reden waarom ik het allemaal vraag ik wil zoiso lang erover nadenken en zoveel informatie als mogelijk te vinden.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen.

MVG jelle

 

[titel toegespitst - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

waar moet je beginnen is jouw vraag......

 

mijn antwoord: bij jezelf.....waarom?

 

je geeft hiertoe twee redenen:

 

1: weinig webshops die aan casemodding doen.

 

dan heb jij niet goed gezocht want elke webshop die een beetje goed te noemen is en verstand heeft van deze branche verkoopt dit spul. casemodding is nou eenmaal booming.

 

2: je zegt veel te hebben gezocht over opleidingen en cursussen over hoe een webshop te beginnen.

 

ook hier heb je niet goed gezocht. er zijn honderden shoppingscripts op internet te krijgen. gratis en betaalde en met hele uitgebreide handleidingen. opleidingen/cursussen hiervoor zijn er niet, tenzij je zelf wilt gaan programmeren. (kan goed zijn want scheelt je uiteindelijk kosten) programmeer cursussen/opleidingen zijn er zat te vinden en ook de webshop scripts ( moeilijke en easy-to-use ) zijn overal op internet te vinden. ze vliegen je letterlijk om de oren.

 

m.a.w. ga nog eens goed googlen en je komt een heel end want dat heb je naar mijn mening niet goed gedaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.