• 0

Voorbeeld documenten voor ondernemers

Voor iedereen die op zoek is naar voorbeeld documenten, brieven of overeenkomsten kan ik aanraden om naar de website van Businesscompleet.nl (http://www.businesscompleet.nl) te gaan.

 

Het inschrijven is helaas gekoppeld aan een lange vragenlijst waarmee inkomsten worden gegenereerd, maar de informatie die daarna te verkrijgen is kan voor veel mensen zeer bruikbaar zijn. Voor mij was dat in ieder geval wel zo!

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

En ze vragen wat je burgelijke staat is, hoe vaak je op vakantie gaat, of je binnen 0-3 maanden een nieuw telefoonab. denkt af te sluiten, wat je hobbies zijn etc etc etc etc etc. Kun je een voorbeeld geven van de zinnige informatie die je kunt krijgen van die site voor je je complete leven gaat registreren om vervolgens plat gespammed te gaan worden op basis van die informatie ??? ???

Link naar reactie
  • 0

Ik geef toe: ze willen veel weten en je zal ongetwijfeld helemaal bedolven worden onder spam. Maar daar heeft een zichzelf respecterende internetgebruiker wel een spam-adresje voor, toch? En een vals woonadres opgeven kan ook, echter dan ondermijn je meteen de hele werking van de website (gratis, omdat er reclame gestuurd kan worden). Dus dat laatste wil ik niet toejuichen.

 

Je kunt wel van te voren een overzicht krijgen van wat je te wachten staat op het gebied van de juridische modellen. De rest van de onderwerpen heeft voor zover ik kon bekijken niet direct een spiekmogelijkheid. Ik hou er niet van om het wiel opnieuw te moeten uitvinden en ik verwacht daarom dat ik zeker nog een paar keer incidenteel op deze site terugkom om een voorbeelddocumentje in te zien.

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij kan het niet zo heel veel toegevoegde waarde bieden.

 

Als je op hun site kijkt, onder partners, zie je de volgende lijst:

Athlon Carlease, bedrijfs- en personenauto's

BNR Nieuwsradio, landelijke nieuwszender

Cantate, Project & Interimmanagement

Douwe Egberts, koffie en water

EBS mobile, mobile telefonie van Orange en T-mobile

Exact Software, software voor HRM, CRM, ERP en boekhouding

Het Financieele Dagblad, nieuws uit economie en bedrijfsleven

FormDesk, databasemanagement

GoodMood, reclamebureau

Multicopy, de oplossing voor al uw drukwerk

Regus, volledige faciliteiten voor kantoorruimte

Regus, professionele vergaderruimte

Regus, all round secretariële ondersteuning

StudioPrima, webdesign en beheer

Viacom Outdoor, buitenreclame exploitant

 

Allemaal prima namen, niets mis mee, maar ik zie er geen financiële of juridische experts bij.

 

 

Volghens mij is de 'gemiddelde technostarter' beter af op Higherlevel.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Het gaat ook niet om de reclame die al die partners ongezien toe sturen. Een technostarter ziet echt niet op een duur apparaat van Douwe Egberts te wachten of een aanbieding voor een lease-auto. Het geld heeft wel een beter doel.

 

Maar laat ik een voorbeeld geven: ik was op zoek naar algemene voorwaarden, maar kies er (nog) niet voor om te kopieren van mijn concurrenten (voor zover die geldig zijn). Op deze site staat een PDF met uitgebreide algemene voorwaarden, niet echt gericht op een bepaalde en zonder auteursrechten. Nou, dat is iets waar ik echt wat aan heb.

 

Ik kwam overigens op deze site terecht nadat ik op HL geen duidelijk voorbeeld van algemene voorwaarden kon vinden en ik heb werkelijk alle draadjes afgelopen. Daarom heeft die site voor mij wel duidelijk toegevoegde waarde, ook als ik een keer een aanbieding krijg voor een water- of koffie-apparaat. Uiteindelijk laat ik mijn algemene voorwaarden wel weer door iemand nakijken die ik via HL dan weer ben tegen gekomen ;D. Dus op dat vlak val je wel weer terug op de experts die hier verzameld zijn.

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie
  • 0

Het gaat ook niet om de reclame die al die partners ongezien toe sturen. Een technostarter ziet echt niet op een duur apparaat van Douwe Egberts te wachten of een aanbieding voor een lease-auto. Het geld heeft wel een beter doel.

 

Maar laat ik een voorbeeld geven: ik was op zoek naar algemene voorwaarden, maar kies er (nog) niet voor om te kopieren van mijn concurrenten (voor zover die geldig zijn). Op deze site staat een PDF met uitgebreide algemene voorwaarden, niet echt gericht op een bepaalde en zonder auteursrechten. Nou, dat is iets waar ik echt wat aan heb.

 

Ik kwam overigens op deze site terecht nadat ik op HL geen duidelijk voorbeeld van algemene voorwaarden kon vinden en ik heb werkelijk alle draadjes afgelopen. Daarom heeft die site voor mij wel duidelijk toegevoegde waarde, ook als ik een keer een aanbieding krijg voor een water- of koffie-apparaat. Uiteindelijk laat ik mijn algemene voorwaarden wel weer door iemand nakijken die ik via HL dan weer ben tegen gekomen ;D. Dus op dat vlak val je wel weer terug op de experts die hier verzameld zijn.

 

Goh, hoor ik daar op de achtergrond het luchtalarm.

 

Als je de draadjes over de algemene voorwaarden had gelezen, in plaats van op zoek naar de cheap way out, had je kunnen weten dat ALV's vaak maatwerk zijn.

Als jij een algemene ALV voor je handel gaat gebruiken weet ik nu al dat je binnen drie maanden hier iets gaat posten over een probleem met een klant die ontstaan zijn door een verkeerde ALV.

 

Als ik het mij goed herinner verkoop jij spullen om iets op te hangen.

Staat er iets in deze ALV over gevolgschade ontstaan door een ondeugdelijk product.

Ik bedoel iemand hangt een kluis op en krijgt deze op zijn voet.

Helaas was deze man balletdanser.

Of je ff zijn inkomen aan wilt vullen nu hij de eerste drie maanden niet kan dansen, en zijn werkgever een dure vervanger inhuurt, en ook bij jou op de stoep staat.

 

Neem gewoon even contact op met Edward van 4Legal.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.