Lang geleden (als loonslaaf) vertrokken uit Nederland.
In het buitenland (ander EU-land) begonnen met ondernemen. Om 'n lang verhaal kort te maken, ik zou nu graag terugkeren naar Nederland.
Situatie is als volgt:
Ben 100% aandeelhouder in één buitenlandse vennootschap. Verder heb ik 99,99% aandelen in drie buitenlandse vennootschappen. Drie van deze vennootschappen kan ik liquideren, in het buitenland de belasting afrekenen en dan terug naar Nederland.
Een vennootschap is 'n ander verhaal omdat ik daarmee een 50% belang heb in een Nederlandse bv.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FransStekel
FransStekel
Lang geleden (als loonslaaf) vertrokken uit Nederland.
In het buitenland (ander EU-land) begonnen met ondernemen. Om 'n lang verhaal kort te maken, ik zou nu graag terugkeren naar Nederland.
Situatie is als volgt:
Ben 100% aandeelhouder in één buitenlandse vennootschap. Verder heb ik 99,99% aandelen in drie buitenlandse vennootschappen. Drie van deze vennootschappen kan ik liquideren, in het buitenland de belasting afrekenen en dan terug naar Nederland.
Een vennootschap is 'n ander verhaal omdat ik daarmee een 50% belang heb in een Nederlandse bv.
Hoe zou ik dit aan kunnen pakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68510-naar-nederland-emigreren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag