• 0

oude herintreders

Beste mensen,

 

Ik ben een ondernemer in dienstverlening mijn rechtsvorm is eenmanszaak.

 

Omdat ik druk heb wil ik een personeel in dienst nemen in korte termijn.

 

Punt: Klopt het als je een 'oude intreder' in dienst neemt dat je ook in aanmerking kan komen voor een subsidie?

 

Zo ja, watvoor contract mag/moet ik aanbieden en/of wat zijn de regels waar ik me aan moet houden?

 

Groeten,

Mikael

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Punt: Klopt het als je een 'oude intreder' in dienst neemt dat je ook in aanmerking kan komen voor een subsidie?

 

Zo ja, watvoor contract mag/moet ik aanbieden en/of wat zijn de regels waar ik me aan moet houden?

 

Betreft het iemand in een uitkeringsituatie dan zijn er diverse mogelijkheden maar als het om een "echte" herintreder gaat die dus nu geen inkomen heeft uit arbeid of uitkering en ook niet arbeidsgehandicapt is,dan bestaat er volgens mij geen subsidieregeling.

 

Kun je iets meer zeggen over de specifieke situatie van de persoon die je op het oog hebt?

 

 

.

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt voor je reaktie!

 

Het is een vrouw van 47 en zit in WW. Ik wil een contract aanbieden voor een half jaar pt met proefperiode van 1maand (misschien 2 als het mogelijk is), kan dat? Natuurlijk wil ik eerst zien of die vrouw wel goed haar best doet.

 

Groeten

 

Mikael

Link naar reactie
  • 0

Het UWV biedt hiervoor een hele mooie oplossing namelijk een proeftijdaanbod van 3 maanden waarbij de uitkering behouden blijft.Als ondernemer kun je dus 3 maanden een nieuwe mederwerker riscoloos voor je laten werken en onderzoeken of het wederzijds bevalt..

 

Kijk maar eens op de site van het UWV wat de voorwaarden hiervoor zijn:

 

http://www.uwv.nl/Werknemer/weer_aan_het_werk/Ondersteuning_bij_uw_nieuwe_werkgever/proeftijd_aanbod_wwers.asp

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.