HL Borrel in Amsterdam

Aanbevolen berichten

Utrecht, Den Haag en Groningen zijn leuke plaatsen, maar ik werk en woon in Amsterdam.

 

Hopelijk zijn er meer Amsterdammers met me eens dat een borrel in Wildschut ook erg leuk is. Uiteraard is iedereen welkom.

 

Wie heeft zin om 21 oktober om 17.00 uur naar wildschut te komen voor een borrel?

 

Net mijn baan opgezegd om me volledig te richten op mijn eigen bv. Een borrel op vrijdag is natuurlijk onmisbaar.

Link naar reactie
Net mijn baan opgezegd om me volledig te richten op mijn eigen bv. Een borrel op vrijdag is natuurlijk onmisbaar

 

Gefeliciteerd!

 

Een borrel in Amsterdam lijkt me erg leuk!

De 'gebruikelijke HL-borrels zijn eenmaal in de maand, op de eerste vrijdag van de maand.

We hebben er net 1 gehad op 7 oktober. Het staat natuurlijk vrij om borrel te organiseren, maar de kans bestaat dat de opkomst niet erg hoog is. We kunnen natuurlijk ook de borrel van 2 december (die van november stat ook al vast, na de Holland Innovationbeurs) in Amsterdam houden! Kom je ook naar de borrel op 3 november, Den Haag?

 

 

haven.thumb.gif.ffd91841e4adccb94cff618ed5e6dc02.gif

Link naar reactie

Het is in Amsterdam Zuid(oost)

 

Café Wildschut

Roelof Hartplein 1-3, 1071 TR in Amsterdam

Telefoon: 020-673 86 22, Fax: 020-679 48 46

 

 

Even een citaat van de website;

Restaurant Wildschut is een zeer bekende naam, iedereen kent café Wildschut , ook als men niet eens precies weet waar het te vinden is : “ergens in Zuid, toch?” . Jawel, en om precies te zijn : Wildschut is “sinds mensenheugenis “ te vinden aan het Roelof Hartplein, precies tussen Concertgebouw en musea, winkelgebied van Baerlestraat, winkelgebied Beethovenstraat en winkelgebied Ceintuurbaan in, en op een steenworp van de Zuidas en het Centrum Met recht een toppositie! Het tijdloze en goed onderhouden art déco interieur, het fantastische uitzicht door de enorme ramen en het sublieme terras met zon van openingstijd tot diep in de avond maakt het allemaal nog mooier. Daarbij komt nog de service en het prijsniveau ( niet verhoogd sinds 2002…) en het is geen wonder dat Wildschut , als één van de eerste “grand café’s” van Amsterdam, een ‘evergreen” is.

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

...het tijdloze en goed onderhouden art déco interieur....

 

 

Ik werd nieuwsgierig:

 

Nou dat valt inderdaad nog te bezien, in werkelijkheid ziet het er niet zo dramatisch uit als op de foto, maar een sterk staaltje interieur kan ook ik niet echt uit de foto opmaken :-\

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Ik wil zeker langskomen, aangezien ik ook in Amsterdam zit.

 

Wil geen spelbreker zijn, maar ik was laatst in Wildschut en vond het een sterk staaltje vergane glorie. Art deco zie ik er zeker in terug, maar ik vind het meer een veredeld cafe.

 

Is Vak Zuid dan niet meer iets voor ons? Daar kun je eten, drinken, aan een tafeltje, aan de bar, in de lounge en zelfs aan de vergadertafel ;).

 

www.vakzuid.nl (onder de zuid-ring van het Olympisch Stadion, dus ook niet veel verder dan Wildschut.

http://www.mediabattery.com | http://www.startupidentity.nl

visual identity, webdesign & -development, tv consultancy and music artists support

Link naar reactie

Wat dat betreft kies ik ook voor Vakzuid, erg prettige sfeer daar!

Ik heb 2 december HL borrel Amsterdam vast in de agenda genoteerd, de locatie komt nog wel!

 

 

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.