• 0

Track & trace

goedenavond

 

binnekort start ik met mijn webshop ( wat jullie eerder zagen op de forum)

 

bij de volgende onderwerp loop ik tegen de muur :-[

 

Stel een klant bestel op zondag ochtend een product, maar de klant wil natuurlijk zo snel mogelijk zijn track & trace code waar het pakket zich bevind. Ik had namelijk op een site 1too.nl iets bestelt op zondag gelijk had ik een track en trace code gekregen dit vond ik wel erg snel! Hoe doen zij dit?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

stel ik werk op zondag:

Ik krijg een bestelling binnen en doe op het pakket een TPG pakketzegel. Deze heb ik hier gewoon liggen, en daar staan de codes al op. Dus je zou dan de code al kunnen doormailen, alleen zal die bij track&trace nog niet herkend worden omdat het pakket nog niet verzonden is omdat het postkantoor gesloten is op zondag.....

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

Je hebt inderdaad meerdere opties. Grote verzenders maken en printen meestal hun eigen codes (die 3S..... barcodes bijv), dat kan dus ook op zondag.

 

Ik krijg een bestelling binnen en doe op het pakket een TPG pakketzegel. Deze heb ik hier gewoon liggen, en daar staan de codes al op. Dus je zou dan de code al kunnen doormailen, alleen zal die bij track&trace nog niet herkend worden omdat het pakket nog niet verzonden is omdat het postkantoor gesloten is op zondag.....

 

Klopt.. maar als je je eigen codes print kun je die ook electronisch aanmelden bij TPG. Fulfilment bedrijven maken hier vaak gebruik van, die geven meteen barcode en adres electronisch door, zodat TPG nog een beetje kan inschatten hoeveel rolco's ze moeten afhalen en sorteren.

 

Voor zover ik weet zijn de opties zelf printen en electronisch melden overigens niet echt voordelig bij kleinere aantallen (zeg maar <1000 per week ofzo).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.