Is er iemand op dit forum die al een goed uitgewerkt rekeningschema heeft voor Eenmanszaken? Vanaf 01-01 stap ik namelijk met mijn klanten over naar Visma, maar het valt mij op dat er toch heel veel grootboekrekeningen ontbreken. Te denken aan Eigen vermogen, Vraagposten, veel kostenrekeningen etc.
Is er iemand die een redelijk uitgebreid 'ready-to-import' schema heeft klaar liggen, heeft gekregen of zelf heeft gemaakt en deze zou willen delen?
Alvast hééél erg bedankt!
aangepast door Uconme
Meer winst door een beter financieel overzicht? Wetaxus!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wetaxus
Wetaxus
Dag allen,
Is er iemand op dit forum die al een goed uitgewerkt rekeningschema heeft voor Eenmanszaken? Vanaf 01-01 stap ik namelijk met mijn klanten over naar Visma, maar het valt mij op dat er toch heel veel grootboekrekeningen ontbreken. Te denken aan Eigen vermogen, Vraagposten, veel kostenrekeningen etc.
Is er iemand die een redelijk uitgebreid 'ready-to-import' schema heeft klaar liggen, heeft gekregen of zelf heeft gemaakt en deze zou willen delen?
aangepast door UconmeAlvast hééél erg bedankt!
Meer winst door een beter financieel overzicht? Wetaxus!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68814-csv-grootboekrekeningschema-visma-eaccounting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag