Ik ben van plan om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe telefoon aan te schaffen (bij Tele2). Sinds een maand sta ik ingeschreven bij de KvK, en de telefoon zelf zal grotendeels gebruikt worden voor mijn bedrijf. De kosten die ik zal hebben zijn:
1. Eenmalige toestelkosten (rond de 400)
2. Maandelijkse afbetaalkosten van de telefoon (35)
3. Het abonnement. (25)
Nu is mijn vraag, kan ik op elk onderdeel hiervan de btw terugkrijgen?
Verder, als ik op de site van Tele2 de telefoon wil kopen, kan ik dan gewoon op mijn naam mijn abonnement verlengen en het toestel halen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Poplitea
Poplitea
Beste mensen,
Ik ben van plan om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe telefoon aan te schaffen (bij Tele2). Sinds een maand sta ik ingeschreven bij de KvK, en de telefoon zelf zal grotendeels gebruikt worden voor mijn bedrijf. De kosten die ik zal hebben zijn:
1. Eenmalige toestelkosten (rond de 400)
2. Maandelijkse afbetaalkosten van de telefoon (35)
3. Het abonnement. (25)
Nu is mijn vraag, kan ik op elk onderdeel hiervan de btw terugkrijgen?
Verder, als ik op de site van Tele2 de telefoon wil kopen, kan ik dan gewoon op mijn naam mijn abonnement verlengen en het toestel halen?
Of moet dat echt op de naam van het bedrijf?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/68818-telefoon-op-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag