• 0

Goede bedrijfsnaam voor advies/bemiddelingsbureau

Hoi,

 

We zijn bezig om een onderneming te gaan starten, maar we kunnen er niet uitkomen om een goede bedrijfsnaam te vinden. Wellicht zijn er creative bezoekers onder ons die mee willen denken.

 

Het betreft een advies- en bemiddelingsbureau op het gebied van het Persoons Gebonden Budget.

 

Heeft iemand een idee?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

 

Chantal

 

[titel toegespitst - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik wil wel even met je brainstormen, vanavond om 20:00 in een conferentie ruimte die ik graag wil uittesten. Als je dat wat vind, stuur me dan even een private mail, stuur ik je de link.

 

Voor de goede orde maximaal 15 minuten.

 

Misschien wil Indira ook wel even meedoen ;)

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Lees anders ook deze thread eens:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=8871;start=45

 

Wellicht geeft het je tips, ideetjes, het "AHA-Erlebnis" (zo noemde mijn docent mechanica het Eureka-gevoel; ik vind het nog steeds een erg sprekende term...)

 

Mijn advies: Keep It Simple Stupid! (ofwel KISS) De mensen die gebruik maken van jullie diensten moeten wel snappen wat jullie bedrijf doet, dus kom niet met mooie namen met hele diepe betekenissen, dat werkt soms nogal afstotend. Zeker als je met PGB-besteders werkt moet alles open en duidelijk zijn!

 

Succes.

Rob.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0

Hallo Chantal,

 

Vertel eens iets meer over persoons gebonden budget. Voor wie is dat? Van wie is dat? Waarom bestaat het? Wat valt daarin te adviseren en bemiddelen? Hoe doen jullie dat? In een gebouw, op een website, vanuit een caravan? Wat voor soort onderneming zijn jullie? Zijn er anderen? Hoe heten die? Wat is het verschil met jullie?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Mijn advies: Keep It Simple Stupid! (ofwel KISS) De mensen die gebruik maken van jullie diensten moeten wel snappen wat jullie bedrijf doet, dus kom niet met mooie namen met hele diepe betekenissen, dat werkt soms nogal afstotend. Zeker als je met PGB-besteders werkt moet alles open en duidelijk zijn!

 

PGBHULP www is nog vrij

 

Mensen die hulp via pgb zoeken zullen op PGB gaan zoeken.

Vraag: werk je lokaal of landelijk?

Anders zou PGBPLAATSNAAM of

PGBREGIO misschien meer geschikt zijn.

 

Je kunt natuurlijk ook een landelijke (franchise)keten opzetten. 8)

 

Gr, Niek

 

Link naar reactie
  • 0

::)

 

Hallo,

 

Ik ben zelf ook bezig een bedrijf op te starte, gericht op bemiddeling en begeleiding. Doelgroeep ADHD / PDDnos. Zelf ben ik ook naar een naam aan het zoeken. Die bruist wel op. Ik heb echter een vraag aan jou / jullie. Hoe heb je de zaken bedrijfsmatig / juridisch en belastingtechnish geregeld? Ik wil er nu niet teveel over uitweiden. Wil ik wel op een andere manier met jou. Mail hje mij even?

 

Gr. BvE

Link naar reactie
  • 0

ik vind pgbhulp.nl een hele goede moet ik zeggen. lekker duidelijk en zegt alles....

of

 

Chantal(of achternaam) PGB advies

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.