• 0

Wie is de ICT starter eigenlijk???

Hallo mensen,

 

 

Is er iemand die informatie weet over de kenmerken van de gemiddelde ICT starter (profielschets)? Of verwijzingen weet naar waar ik die informatie zou kunnen vinden?

 

Mijn doel is om te kijken of er verschil zit tussen de “gewone” starter en een ICT starter. Over gewone starter kan ik genoeg vinden, maar over de ICT starter kan ik moeilijk aan informatie komen.

 

Iemand bereid om te helpen? Alvast bedankt.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Jeroen

 

 

;D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Jeroen,

 

Ik heb waarschijnlijk heel wat informatie voor je. Ik zal je in ieder geval een onderzoek opsturen dat ik heb uitgevoerd naar de ondersteuning van ondernemerschap bij Nederlandse universiteiten. Daarin wordt ook ingegaan op karaktereigenschappen van ondernemers en academische ondernemers in het bijzonder. Het is alleen te groot voor je hotmail account. Kun je me anders een ander e-mailadres sturen waar ik het wel naar kan opsturen?

 

Als het niet lukt dan post ik het wel ergens op internet en stuur je de link.

 

Groeten,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Mijn ervaring is dat veel ICT eenmanszaakjes veelal opgezet worden door iemand die reeds jarenlang ervaring heeft opgedaan op het gebied van IT management, consulting of systeembeheer. Ze hebben vaak zelf besloten om hun diensten aan de man te brengen of minder rooskleurig...noodgedwongen door het verlies van de baan.Mijn ervaring met die eenmansbedrijven is dat de service wel erg hoog is. persoonlijk en betrokken. kun je van de vele grote it bedrijven niet echt zeggen. slechte ervaringen opgedaan met van die snelle jongens die zich account manager noemen, maar niet zo snel zijn als het er echt op aan komt. Maar goed..dat is in mijn optiek de ict starter.

Link naar reactie
  • 0

Beste Jeroen,

 

Zelf ben ik ook actief geweest in kleine startende ICT bedrijven. Mijn ervaring is dat vooral samenwerkingsverbanden zorgen voor een succes in deze branche. Je moet bedrijven/freelancers op alle gebieden aan je weten te koppelen, zodat je iedere opdracht aankan. Daar ligt volgens mij de sleutel.

 

Succes.

 

Bob

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.