• 0

64% van webmasters volgen geen SEO instructies

John

 

Het meest unieke aspect van de Internet, dat grote ding dat alle media zo anders maakt, is bij de meeste mensen niet begrepen.

T.o.v print media, audiotape of video recordings, het internet heeft een duidelijke kennis en investering nodig op zijn tijd.

 

Voor diegene die het nut willen leren zoals het "virtual storefront" zoekmachine marketing, Google Adwords etc. is er meer!

 

Er zijn te veel vragen van mensen die zomaar investeren en veel geld verliezen. Het bouwen van websites is zo'n voorbeeld, elke dag worden zomaar site gebouwd zonder enige kennis om geld te maken, men heeft geen idee dan niet alleen surfers de sites lezen maar ook zoekmachines.

 

Een zoekmachine geeft punten waardoor je gaat ranken, is dat niet het geval, wordt je site nergens gevonden en dus geen verkoop gemaakt. Met Google Adwords hetzelfde, ken je de juiste KEI niet dan betaald je voor trefwoorden die niet relevant zijn en veel geld gaat er verloren

 

Het wordt steeds duidelijker dat internet marketing en het bouwen van websites alleen samen met een goede SEO (zoekmachine marketing bedrijf) kan doen. Die geven je advies en garanties, en laten je de andere kant zien hoe het internet dus wel kan functioneren

 

Groetjes,

John Bertrand jnbwebpromotion

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Met spam bedoelde hij je eerste bericht. Dat klinkt alsof je niet informatie wilt delen, maar je eigen bedrijf wilt promoten, hetgeen niet toegestaan is op HL.

 

Verder lijkt het me niet echt verstandig om in je tweede bericht gelijk een administrator van onbenul of gebrek aan kennis te betichten - tenminste niet als je hier nog wat langer wilt blijven... :)

Link naar reactie
  • 0

seo, welkom op het forum. Ik zou je er op willen wijzen dat je eerste post bij sommigen op dit forum niet in de smaak zal vallen. Wij waarderen het hier als er kennis en expertise wordt gedeeld, maar hebben het niet zo op posts die in de kern gewoon reclame zijn voor onszelf. Jouw post komt wel zo over.

 

Als je specifieke kennis met ons wilt delen, graag. Maar maak het praktisch en niet, zoals je post nu, in de kern vaag, algemeen en vooral, ongefundeerd (waar komt die 64% vandaan?). Als ik je post samen mag vatten dan schrijf je: sommigen mensen denken dat anderen soms eventueel baat kunnen hebben bij SEO. Dus?

 

Tip: gebruik de zoekfunctie, zoek op "SEO" en kijk dan wat je nog kunt toevoegen aan wat er al is gezegd. Ik zie uit naar je bijdrage aan het forum!

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Kijk dat bedoel ik dus, reacties zonder enige benul of kennis. HEb je je eigen site wel een sproberen te vinden? Onza site zijn geheel spam vrij en geheel volgens de regels.

 

Nu jij nog!

 

Sukses

John

Beste John, ik snap niet helemaal waarom je deze topic plaatst. Als het goed is vinden we je Site toch wel. gr Henk,
Link naar reactie
  • 0

Er ontbreekt een doctype declaratie aan de site van seo. Vrij basic:

 

Maar goed. Om dan toch een vrij constructieve bijdrage aan deze draad te kunnen leveren, zie bijlage.

Mag naar hartelust gejat en gebruikt worden, graag zelfs want met één punt van 'seo' ben ik het meer dan eens: er wordt veel gerommeld met zoekmachineoptimalisatie terwijl het zo eenvoudig is om het goed te doen en als we dat allemaal doen dan leveren we zelf weer een bijdrage aan de inhoudelijke kwaliteit van zoekresultaten.

 

p.s.: de kans bestaat dat er wat achterhaalde info in staat. Bijvoorbeeld over welke zoekmachines van welke databases gebruik maken etc. Ik nodig iedereen dus uit om mij aan te vullen en te corrigeren.

 

 

stappenplan_zoekmachines.pdf

Link naar reactie
  • 0

Taalkundig is de website van JNB ook al niet geheel correct.

Daarnaast weet ik als totale onbenul nog wel dat je jezelf niet bij zoekmachines moet aanmelden. Het enige wat je daarmee bereikt zijn ontelbare reclamemailtjes in je postbakje.

Google heeft bij mijn weten al jaren geleden het zoeken op meta tags afgeschaft.

Link naar reactie
  • 0

"Het wordt steeds duidelijker dat internet marketing en het bouwen van websites alleen samen met een goede SEO (zoekmachine marketing bedrijf) kan doen. Die geven je advies en garanties, en laten je de andere kant zien hoe het internet dus wel kan functioneren"

 

Ik ben hier het volledig mee oneens. Er zullen vast internet bedrijven zijn die deze ondersteuning nodig hebben, maar een goede webdeveloper kan het prima zelf.

TND media --> laatste project: ReisMee
Link naar reactie
  • 0

Dit forum doet het uitstekend in zoekmachines. Met één niet al te doordachte promotie van je bedrijf JNB Webpromotion heb je jezelf nu hoog in de zoekresultaten gekatapulteerd, en alle reacties die daarop in dit forum volgen ook. Is dat ook SEO, en is het effectief?

 

Het meest unieke aspect van de Internet, dat grote ding dat alle media zo anders maakt, is bij de meeste mensen niet begrepen.

T.o.v print media, audiotape of video recordings, het internet heeft een duidelijke kennis en investering nodig op zijn tijd.

 

Voor diegene die het nut willen leren zoals het "virtual storefront" zoekmachine marketing, Google Adwords etc. is er meer!

 

Er zijn te veel vragen van mensen die zomaar investeren en veel geld verliezen. Het bouwen van websites is zo'n voorbeeld, elke dag worden zomaar site gebouwd zonder enige kennis om geld te maken, men heeft geen idee dan niet alleen surfers de sites lezen maar ook zoekmachines.

 

Een zoekmachine geeft punten waardoor je gaat ranken, is dat niet het geval, wordt je site nergens gevonden en dus geen verkoop gemaakt. Met Google Adwords hetzelfde, ken je de juiste KEI niet dan betaald je voor trefwoorden die niet relevant zijn en veel geld gaat er verloren

 

Het wordt steeds duidelijker dat internet marketing en het bouwen van websites alleen samen met een goede SEO (zoekmachine marketing bedrijf) kan doen. Die geven je advies en garanties, en laten je de andere kant zien hoe het internet dus wel kan functioneren

 

Groetjes,

John Bertrand jnbwebpromotion

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.