Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
eefjedapperen

samenwerking buitenland

Recommended Posts

Sinds september 2004 heb ik een ontwerpbureau opgericht dat zich bezighoudt met o.a. productvormgeving op gebied van textiel.

Omdat ik alweer een jaar bezig zijn en onze producten sinds kort ook via het internet verkopen, is het onmogelijk geworden om zelf alle producten met de hand te blijven maken. Ik ben daarom dus op zoek naar een organisatie in bv. India (lage loonland) die een samenwerkingsverband met ons aan wil gaan betreft de productie van onze textielproducten, zoals knuffels en kinderslofjes.

Weet iemand misschien een organisatie die mij hiermee verder kan helpen? (Ik heb ondertussen al contact opgenomen met EVD)

Denk ook eens aan Oost Europa, dichterbij, misschien iets duurder, goedkoper transport, kortere aanvoerlijnen, minder groot cultuurverschil.

Ik werk momenteel samen met een Brits bedrijf dat zijn spullen in India laakt maken, nu de voorraad helemaal op is moeten ze minstens drie weken wachten op nieuwe aanvoer vanwege de snelheid van de boot.

en kan ik hun spullen dus even niet verkopen.

Omdat ik ook op kleien schaal in Oost Europa zelf spulletjes laat maken ga ik dit nu maar opschalen.

De Britse leverancier zou hier ook wel een svoordeel bij kunnen hebben door mijn Oost Europa contacten als back up te kunnen gebruiken.

ik ken een producent van lakens en dekens in macedonie, waarschijnlijk zijn die niet zo goedkoop als oost-europezen of chinezen maar zeker niet te duur..

ik denk dat je producten niet te ingewikkeld zouden zijn voor hun.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 10 leden online en 274 gasten

(See full list)    
  • Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept