• 0

samenwerking buitenland

Sinds september 2004 heb ik een ontwerpbureau opgericht dat zich bezighoudt met o.a. productvormgeving op gebied van textiel.

 

Omdat ik alweer een jaar bezig zijn en onze producten sinds kort ook via het internet verkopen, is het onmogelijk geworden om zelf alle producten met de hand te blijven maken. Ik ben daarom dus op zoek naar een organisatie in bv. India (lage loonland) die een samenwerkingsverband met ons aan wil gaan betreft de productie van onze textielproducten, zoals knuffels en kinderslofjes.

 

Weet iemand misschien een organisatie die mij hiermee verder kan helpen? (Ik heb ondertussen al contact opgenomen met EVD)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Denk ook eens aan Oost Europa, dichterbij, misschien iets duurder, goedkoper transport, kortere aanvoerlijnen, minder groot cultuurverschil.

Ik werk momenteel samen met een Brits bedrijf dat zijn spullen in India laakt maken, nu de voorraad helemaal op is moeten ze minstens drie weken wachten op nieuwe aanvoer vanwege de snelheid van de boot.

en kan ik hun spullen dus even niet verkopen.

Omdat ik ook op kleien schaal in Oost Europa zelf spulletjes laat maken ga ik dit nu maar opschalen.

De Britse leverancier zou hier ook wel een svoordeel bij kunnen hebben door mijn Oost Europa contacten als back up te kunnen gebruiken.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.