• 0

Heeft een gemeente een overzicht van adressen van de winkels in die plaats?

Hoi,

 

Ik zoek een adresbestand van de winkels in het centrum van Apeldoorn. Mijn nichtje wil iets gaan organiseren en zoekt sponsoring. Nu wil ze door de stad gaan lopen om namen van winkels op te schrijven en zoekt ze het adres erbij in de telefoongids. Dit moet toch makkelijker kunnen? Neem aan dat grote bedrijven niet zo werken, toch?

 

Alvast bedankt!

Groetjes, Debbie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

www.schober.nl kun je online adressen bestellen

of

www.ilocal.nl kun je ook een redelijk overzicht krijgen van bedrijven in een plaats.

 

www.kvk.nl kan ook nog.

 

Maar ze zou ook gelijk de winkel in kunnen stappen, vragen naar de ondernemer en idee al een beetje voorleggen, als het een goed idee is en je krijgt draagvlak/medestanders gaat het vaak allemaal wat sneller.

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Winkeliers zijn meestal verenigd in een winkeliersvereniging. Het bestuur bestaat veelal uit een aantal van de winkeliers zelf. Per winkelcentrum is er wel meestal een aparte vereniging. Loop dus per winkelcentrum even een winkel binnen en vraag wie de voorzitter is van hun vereniging. Loop vervolgens bij hem/haar binnen. Leg je idee uit en vraag of hij/zij je verder kan helpen om de andere winkeliers te benaderen.

 

‘Grote bedrijven’ kopen gewoon een bestand bij bijvoorbeeld de KvK. Maar die tip heeft Perry al gegeven. Je zou dus ook een bestand van alle detailhandel bedrijven in Apeldoorn kunnen kopen. Kost een paar cent per bedrijf.

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het wel slim van je nichtje-- het kost niks op deze manier. Misschien een extra boterham met pindakaas vanwege de wandeling ;) En zoooo immens groot is het centrum van Apeldoorn nou ook weer niet.

 

Wat ik me wél afvraag is of ze op deze manier (ik neem aan dat ze wil gaan aanschrijven) sponsoring gaat binnenhalen.Of dient dat een ander doel?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik zoek een adresbestand van de winkels in het centrum van Apeldoorn. Mijn nichtje wil iets gaan organiseren en zoekt sponsoring. Nu wil ze door de stad gaan lopen om namen van winkels op te schrijven en zoekt ze het adres erbij in de telefoongids. Dit moet toch makkelijker kunnen? Neem aan dat grote bedrijven niet zo werken, toch?

 

Zoek in het kvk-handelsregister op postcode. Knippen en plakken. Uurtje werk en je hebt 80% van de binnenstad te pakken.

 

Gr, Niek

 

Nb. Wat ook leuk is: je eigen postcode intikken en ontdekken wie er allemaal bij je in straat een onderneming hebben. Je komt soms tot verrassende ontdekkingen....

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.