ik ga mezelf even in het kort voor jullie voorstellen.
ik ben Arjen Ferwerda 18 jaar en ik woon in friesland. Ik roep al jaren dat ik later geld wil gaan verdienen en dat ik succesvol wil worden. Ik heb 1 jaar als studie de koksopleidinh gedaan, daarna geswitched naar junior account manager hier ben ik onlangs mee gestop omdat ik aan mijn droom ga werken.... en dat is mijn eigen bedrijf!
ik ga een high end detail bedrijf beginnen en ben al aardig op weg met zaken regelen.
ik zit alleen een beetje vast op een paar dingen.
vraag 1: hoe zit het als ik een bedrijfspand huur en ik deze wil verbouwen met een epoxy vloer en losse poets ruimtes kan dit of moet ik deze loods dan kopen?
vraag 2: welke verzekeringen ben ik allemaal nodig?
Vraag 3: mag ik zomaar binnen een bedrijfspand met chemicalien werken of moet dit speciaal worden opgevangen?
en tot slot:
wat zijn aan het begin handige trucjes denk aan bijvoorbeeld belasting technisch.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arjen ferwerda
Arjen ferwerda
Goedeavond,
ik ga mezelf even in het kort voor jullie voorstellen.
ik ben Arjen Ferwerda 18 jaar en ik woon in friesland. Ik roep al jaren dat ik later geld wil gaan verdienen en dat ik succesvol wil worden. Ik heb 1 jaar als studie de koksopleidinh gedaan, daarna geswitched naar junior account manager hier ben ik onlangs mee gestop omdat ik aan mijn droom ga werken.... en dat is mijn eigen bedrijf!
ik ga een high end detail bedrijf beginnen en ben al aardig op weg met zaken regelen.
ik zit alleen een beetje vast op een paar dingen.
vraag 1: hoe zit het als ik een bedrijfspand huur en ik deze wil verbouwen met een epoxy vloer en losse poets ruimtes kan dit of moet ik deze loods dan kopen?
vraag 2: welke verzekeringen ben ik allemaal nodig?
Vraag 3: mag ik zomaar binnen een bedrijfspand met chemicalien werken of moet dit speciaal worden opgevangen?
en tot slot:
wat zijn aan het begin handige trucjes denk aan bijvoorbeeld belasting technisch.
een bv opstarten of een eenmanszaak?
ik ben erg benieuwd waar jullie mee komen.
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69203-hoe-ga-ik-verder-met-opstarten-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag