• 0

Zoek goedkoop dataverkeer?

Beste higherlevelaars,

 

Ik ben op zoek naar een manier om goedkoop dataverkeer te kunnen inkopen. Ik heb gekeken bij wat hosting bedrijven maar max wat ik kan vinden is rond de 1000 GB per maand en dan 1 euro per extra GB.

 

Zelf wil ik graag weten wat vooraf ingekocht extra dataverkeer ongeveer gaat kosten bij deze hoeveelheden:

2.500 GB

5.000 GB

10.000 GB

 

Alle tips en links zijn welkom

 

alvast bedankt

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Koop MBITS in dat is een stuk goedkoper dan een GB

 

Bedankt voor de tip, ga er even naar kijken

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

allebei bedankt

 

Vooral de prijzen van www.pcextreme.nl zien er heel goed uit. Hier kan ik wat mee. :)

 

Alleen jammer dat je direct een jaarcontact moet nemen.

 

 

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

allebei bedankt

 

Vooral de prijzen van www.pcextreme.nl zien er heel goed uit. Hier kan ik wat mee. :)

 

Alleen jammer dat je direct een jaarcontact moet nemen.

 

 

 

 

Je moet NIET kijken naar de prijzen op de leaseweb.com website, vraag een offerte aan dan krijg je soms wel prijzen die 3/4 lager zijn dan die wie op de website staan.

Link naar reactie
  • 0

allebei bedankt

 

Vooral de prijzen van www.pcextreme.nl zien er heel goed uit. Hier kan ik wat mee. :)

 

Alleen jammer dat je direct een jaarcontact moet nemen.

Met zoveel dataverkeer, heb je dat er toch zo uit ;) Kijk ook goed wat voor servers ze hebben, goedkoop kan ook duurkoop zijn. Dagelijks backup's, uitval enz. kijk bijvoorbeeld hier goed naar http://www.pcextreme.nl (klik) netwerkinformatie let wel ik heb geen enkele zakelijke connectie met pcextreme, alleen tevreden klant. En als voorbeeld gr Henk,
Link naar reactie
  • 0

Ik ben op zoek naar een manier om goedkoop dataverkeer te kunnen inkopen.

 

Op www.webhosters.nl kun je een uitgebreid overzicht van webhostingbedrijven vinden, mét recensie. Wellicht is het wat voor je?

 

Overigens zat ik eerst ook bij PCextreme (het grootste deel van alle sites is inmiddels verhuisd), maar het viel mij toch wat tegen. Niet slecht, maar naar mijn mening te veel downtime/problemen.

Link naar reactie
  • 0

 

Met zoveel dataverkeer, heb je dat er toch zo uit ;) Kijk ook goed wat voor servers ze hebben, goedkoop kan ook duurkoop zijn. Dagelijks backup's, uitval enz. kijk bijvoorbeeld hier goed naar http://www.pcextreme.nl (klik) netwerkinformatie let wel ik heb geen enkele zakelijke connectie met pcextreme, alleen tevreden klant. En als voorbeeld gr Henk,

 

Dat had ik al gedaan bij www.pcextreme.nl, had gekeken naar de hardware, software, netwerk, hoe lang het bedrijf bestaat, de contactinformatie, algemene voorwaarden en natuurlijk even hun forum doorgesnuffeld en het ziet er wel oke uit. ;)

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

 

Overigens zat ik eerst ook bij PCextreme (het grootste deel van alle sites is inmiddels verhuisd), maar het viel mij toch wat tegen. Niet slecht, maar naar mijn mening te veel downtime/problemen.

 

Hoe lang geleden heb je daar gezeten. ???

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

Hoe lang geleden heb je daar gezeten. ???

 

Ik denk zo'n driekwart jaar.

 

Het is, mocht je dat denken, trouwens niet mijn doel PCextreme negatief af te schilderen; ik wil mijn ervaringen met deze hoster ook even vermelden. Hun service is trouwens prima. Ik heb nog wel wat websites bij hen gehost en ik moet zeggen dat de problemen en de downtime naar mijn gevoel wel minder zijn geworden.

Link naar reactie
  • 0

Hoe lang geleden heb je daar gezeten. ???

 

Ik denk zo'n driekwart jaar.

 

Het is, mocht je dat denken, trouwens niet mijn doel PCextreme negatief af te schilderen; ik wil mijn ervaringen met deze hoster ook even vermelden. Hun service is trouwens prima. Ik heb nog wel wat websites bij hen gehost en ik moet zeggen dat de problemen en de downtime naar mijn gevoel wel minder zijn geworden.

 

Nee, dat denk ik ook niet ik ben al blij dat je je eigen ervaring deelt en of dat nou positief of negatief is dat maakt voor mij niet uit. ;) Eigen ervaringen van mensen laat ik dan ook meestal zwaar meewegen in mijn beslissingen. Een website er goed uit laten zien is belangrijk maar het telt pas echt mee als de klanten tevreden zijn met het product.

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
  • 0

ik heb pcextreme al vanaf hun bestaan met een site van me en ben een tijd geleden volledig overgestapt. er is de afgelopen 12 maanden geen downtime geweest, de service is prima, de software-updates zijn extreem up-to-date en de prijzen zijn goed.

 

een jaar geleden zou ik ze misschien niet aanraden, nu wel.

 

- Erik [klantnummer 9 ;)]

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0

Ik zit trouwens nu bij Thyatia.net. Mijns inziens een prima webhoster. Het is niet zo'n groot bedrijf, maar ze zijn overal enorm snel mee (zowel met hun service als met het activeren van een account en dergelijke).

 

Als je een goede aanbieding wilt hebben, kunt je ook op Webhostingtalk.nl een advertentie zetten in de rubriek Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen.

 

Link naar reactie
  • 0

Als je een goede aanbieding wilt hebben, kunt je ook op Webhostingtalk.nl een advertentie zetten in de rubriek Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen.

 

Precies, roerend mee eens, maar je kunt daar ook even in de lopende aanbiedingen daar rondneuzen, en ook eens kijken in het forumonderdeel "Storingen" om te zien of je niet met een erg onbetrouwbare provider in zee gaat...ben zo zelf ook aan mijn huidige provider gekomen, en nog steeds heel tevreden. Als je wilt weten wie, stuur me maar een PM of mailtje

www.beeweb.nl | internetconcepten en online magazines (www.kampeerzaken.nl, www.watersporters.info en www.outdoormania.nl)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.