SMA-rené Geplaatst: 21 oktober 2005 SMA-rené 16 0 Geplaatst: 21 oktober 2005 Wat is de beste constructie om een onderneming in de detailhandel op te starten wanneer je eerder failliet ben geweest. Het faillissement is opgeheven bij gebrek aan baten doch schuldeisers kunnen nog 20 jaar na de uitspraak beslag op inkomsten laten leggen. Mijn vraag is nu zijn er zowel Nederlandse of z.g. Euro constructies om te starten zonder de angst te hebben dat als de onderneming gaat lopen de onderneming kwijt te geraken of een beslag op de inkomsten? Link naar reactie
0 qommuniqa Geplaatst: 21 oktober 2005 qommuniqa 479 2 Geplaatst: 21 oktober 2005 Genoeg mogelijkheden ;) Succes Rick Link naar reactie
0 SMA-rené Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur SMA-rené 16 0 Geplaatst: 21 oktober 2005 Dat dacht ik ook maar als je goed alles uitwerken ga zie je dat de oplosing toch niet zo eenvoudig is. Moet ik er nog wel even bij zeggen dat het zonder z.g. stromannen moet gebeuren. Link naar reactie
SMA-rené
SMA-rené
Wat is de beste constructie om een onderneming in de detailhandel op te starten wanneer je eerder failliet ben geweest.
Het faillissement is opgeheven bij gebrek aan baten doch schuldeisers kunnen nog 20 jaar na de uitspraak beslag op inkomsten laten leggen.
Mijn vraag is nu zijn er zowel Nederlandse of z.g. Euro constructies om te starten zonder de angst te hebben dat als de onderneming gaat lopen
de onderneming kwijt te geraken of een beslag op de inkomsten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag