Jump to content
Mikky Vrolijk
Verberg

Marketingdoeleinden: trendspotting, voorspelling en personalisatie

Hoe haal je meer waarde uit data ? En hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in dat niet alle data toegankelijk is. Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen.

Hij gaat samen met Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud via trendspotting, prediction en personalisation.

 

Volg het webinar van Emerce. De thema's die behandeld worden zijn:

 

  • Cloud voor Marketing
  • Trendspotting, prediction & personalisation
  • Search, het meest data-gedreven domein
  • Data silo's & customer signalen
  • Automation en activatie

 

Registreer je om dit webinar te volgen wanneer het jou uitkomt >>>


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 6 leden online en 235 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept