• 0

Marketingdoeleinden: trendspotting, voorspelling en personalisatie

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hoe haal je meer waarde uit data ? En hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in dat niet alle data toegankelijk is. Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen.

Hij gaat samen met Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud via trendspotting, prediction en personalisation.

 

Volg het webinar van Emerce. De thema's die behandeld worden zijn:

 

  • Cloud voor Marketing
  • Trendspotting, prediction & personalisation
  • Search, het meest data-gedreven domein
  • Data silo's & customer signalen
  • Automation en activatie

 

Registreer je om dit webinar te volgen wanneer het jou uitkomt >>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.