Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HokVanHandel
HokVanHandel
Ik loop tegen iets aan, waar de meeste ondernemers geen problemen mee lijken te hebben. Mij stoort het echter enorm.
Als je gebruik maakt van een digitale payment provider als Mollie / Buckaroo / CCV pinbetalingen, zullen zij betalingen incasseren, vasthouden, transactiekosten aftrekken en daarna gezamenlijk storten. Dit maakt de bankrekeningoverzicht totaal ongeschikt als administratief overzicht want:
Het zou natuurlijk utopisch zijn om een alles-onder-1-kap betaalprovider te hebben (van pinnen tot iDeal en Mastercard ) die alle betalingen direct op je rekening bijschrijft met behoud van tenaamstelling en vervolgens later de transactiekosten apart factureert. Ik vraag me af hoe andere ondernemers hier omheen werken.
Ik zelf gebruik een bunq.me betaalpagina. Accepteert een breed scala aan betaalmethodes, schrijft alles direct bij en factureert transactiekosten later apart. Het grote probleem is wel dat er geen PIN oplossing is dus ik vraag al mijn klanten online te betalen voor fysieke diensten, niet altijd handig.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag