Website online, met HL-one-liner

Aanbevolen berichten

Eindelijk is mijn website online.

En jawel, met de higherlevel one-liner en al, thanx to Jeroen!

Ik heb de teksten onder tijdsdruk geschreven, die dien ik nog even na te lezen en daar waar nodig gecorrigeerd te worden maar hij is in ieder geval online!

 

Dennis

 

 

www.improval.nl

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Leuk Dennis! Zo zie je maar hoe Higherlevel zich verspreid op de meest aparte manieren ;D

 

Dit is overigens geen sitecheck maar een leuk bericht hoe Higherlevel bijdraagt aan het ondernemerschap. Reacties dus beperken tot complimenten voor deze leuke promotie van HL en evt. verzoeken om zelf zoiets op je site te doen. Sitecheck reacties verwijder ik of het draadje gaat op slot.

 

Sitechecks kun je laten doen op http://www.sitechecks.nl.

Link naar reactie

Bedankt voor jullie reactie,

 

Mijn post is inderdaad niet bedoeld als site check, maar inderdaad om aan te geven dat je diverse manieren HL kan promoten!!!

 

De taalfoutjes ga ik direct verwijderen, dit is inderdaad slordig maar op een gegeven moment word je blind voor je eigen teksten.

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

euh ja, het logo is alleen te zien in dia negatief (ik weet niet zeker of dat de juiste naam is maar goed), de echte kleuren in het logo zijn anders, misschien dat ik die nog een keer op de site plaats.

Het uiteindelijke logo is door een vormgever gebouwd.

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

mooie site: :(

 

 

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/improval/domains/improval.nl/public_html/lucid_phplib/dbMySQL.php on line 644

lucid CMS » Error: Could not parse query string:

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Nou nou, jij hebt de site wel heel goed bekeken, eerlijk gezegd zal ik niet weten wat het is?? Ik zal de ontwerper er eens om vragen

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Nice.

 

Echter met Firefox(/Linux) geeft het menu wat vreemde effecten...

 

Enne, in goed Lage-Landen-Taal heet een Patent nog steeds een Octrooi.

 

Voorts: success!

Link naar reactie

Leuk idee en site ziet er strak uit, maar zou het zelf inderdaad ook beter vinden als per pagina-refresh een random quote opgehaald zou worden.

Nu wordt hij per dag afgewisseld?

 

1 ding wat mij nog opviel: de ruimte boven het witte "frame" op de home-pagina verschilt met de rest van de pagina's. Misschien zit er een extra break oid. en daardoor verspringt de pagina bij het switchen van de home naar een andere pagina of terug.

TND media --> laatste project: ReisMee
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.