• 0

Verlenging Tozo: versoepeling van het urencriterium NIET meegegaan?

(aangepast)

Ik heb de volgende vraag over de Tozo regeling:
Ik ben zzp'er en ben blij dat de Tozo regeling is verlengd tot juni volgend jaar. Maar..... waarom is de versoepeling van het urencriterium NIET meegegaan met deze verlenging?

Het lijkt me logisch dat wanneer de financiële overheidsbijdrage vanwege niet of niet voldoende omzet wordt verlengd, er ook van uit mag worden gegaan dat je je uren niet kunt maken.

Heeft iemand hier al eens aan gedacht?

aangepast door Hans van den Bergh
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik neem aan dat de wetgever er vanuit gaat dat je als ondernemer niet 1 tot 1,5 jaar op je handen gaat zitten en dat je je nu eindelijk wel een beetje aan de situatie bent gaan aanpassen. Dat betekent dus dat er vanuit wordt gegaan dat je alleen als ondernemer voor de inkomstenbelasting wordt beschouwd als je vergelijkbare of andere werkzaamheden bent gaan ontplooien, maar in ieder geval wel daadwerkelijk tijd steekt in het bijhouden of ontwikkelen van je bedrijf. Overigens tellen alle werkzaamheden mee voor die uren. Ook als je moet uitzoeken hoe je je administratie, subsidies en belasting(uitstel) op orde moet krijgen of kijkt hoe je je bedrijf kunt redden of omvormen, telt dat allemaal mee voor het urencriterium.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.