Ik wil uit mijn comfortzone treden​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Aanbevolen berichten

Beste forum bezoekers,

 

ik zal mijzelf eerst even kort introduceren. Ik ben Jeroen van Wessel(19) en bestuur de opleiding ORM(ondernemerschap en retailmanagment) op het Saxion in Deventer. Ik zit nu in mijn 2e jaar en heb voor het vak PO(persoonlijke ontwikkeling) opdracht gekregen om een verbeterpunt voor mijzelf te zoeken en hiermee aan de slag te gaan. Nou loop ik er nog wel is tegen aan dat ik vaak de veilige weg kies. Ik kies altijd de optie die mij het beste uitkomt terwijl als ik voor een iets moeilijke weg gekozen zou hebben(die vaak veel enger is) waarschijnlijk de uitslag veel mooier had kunnen zijn. Eigenlijk ben ik dus opzoek naar tips van ondernemers die ook eerder tegen dit probleem aan liepen, maar zich hier overheen hebben gezet. Wellicht zullen deze ondernemers tips hebben en wellicht kunnen we een keer afspreken(waarschijnlijk wel via een online platform met corona). Wel is het zo dat ik een redelijk makkelijke prater ben en bijvoorbeeld niet bang ben in publieke situaties. Hier zou het dus niet aan moeten liggen. 

 

Alvast heel erg bedankt. Graag hoor ik jullie over dit onderwerp en wie weet spreken we elkaar!!!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen van Wessel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.