Jump to content
Edo van Santen

"Bekijk de mogelijkheden van HL in vogelvlucht"

Recommended Posts

Met interesse het nieuwe 'filmpje' Bekijk de mogelijkheden van Higherlevel in vogelvlucht gezien. Mooi filmpje. Complimenten.

Maar, mede in het kader van discussies over spamming: ik zie wel 10 of meer keren een blauw blokje verschijnen over "InfoWinner".

Ik ben absoluut een commercieel ingesteld mens en zou één keer bij de start een 'commercial' voor IW echt wel waarderen. Bij het einde een keer herhalen, prima.

Maar elke 5 seconden een banner in beeld: volgens mij past dit niet in de beleidsregels van dit prachtige forum.

p.s. begrijp me goed, ik ben niet tegen Perry of zijn product. Maar dit gaat volgens mij over de grens.

Zie ik dit nou te zwart-wit of niet?

Pitch Coach / Pitch Trainer , Presentatie en Sprekers Coach/Trainer, Gast Spreker / Public Speaker

Ik ben het wel met je eens Edo, niets op de kwaliteit van de heldere uitleg aan te merken maar dit is meer een promotiefilmpje.

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 14 leden online en 569 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept