• 0

behoeftes van jongeren in amsterdam

goedenavond mensen,

 

ik ben mila en ben van plan om een eigen kledingwinkel te beginnen in het centrum van amsterdam.

wil bij deze vragen aan alle jongeren in en rond amsterdam of mensen die vaak in amsterdam de stad ingaan, wat de behoeftes zijn, welk(e) kleding merk(en) zou jij graag in amsterdam zien......?? denk daarbij aan 7 for all mankind, amerikaanse merken, die hier niet goed verkrijgbaar zijn.....en denk eraan dit moet mijn gouden handeltje worden dus een beetje serieus!!!!!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

omdat vooral jongeren van +/- 15 tot 25 jaar mijn doelgroep zijn wil ik graag weten wat hun interesses zijn op kledinggebied of zijn hier geen jongeren dan?? maar als er mensen zijn die niet in deze leeftijdsgroep vallen maar toch wat merken in gedachte hebben die goed aanslaan zijn die natuurlijk ook welkom!!!!

Link naar reactie
  • 0

goedenavond mensen,

 

ik ben mila en ben van plan om een eigen kledingwinkel te beginnen in het centrum van amsterdam.

wil bij deze vragen aan alle jongeren in en rond amsterdam of mensen die vaak in amsterdam de stad ingaan, wat de behoeftes zijn, welk(e) kleding merk(en) zou jij graag in amsterdam zien......?? denk daarbij aan 7 for all mankind, amerikaanse merken, die hier niet goed verkrijgbaar zijn.....en denk eraan dit moet mijn gouden handeltje worden dus een beetje serieus!!!!!!

 

Je bent eigenlijk een markonderzoek aan het doen en daarbij kun je niet verwachten dat alles wat je wilt weten zomaar komt aanwaaien.

 

Als je het marktonderzoek zelf wilt doen: zoek mensen uit je doelgroep op en ga met ze praten! Je kunt het natuurlijk ook aan een marktonderzoeksbureau (Marintel werd al genoemd) overlaten...

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

 

... en daarbij kun je niet verwachten dat alles wat je wilt weten zomaar komt aanwaaien.

 

Succes.

 

Ben ik het hier ff helemaal mee eens.

Voor iemand die dit als zijn gouden handeltje ziet ga je niet echt vakkundig te werk. Begrijp me niet verkeerd maar als deze vraagstelling van je de basis van je bedrijf moet worden zou ik het toch wat anders/professioneler aanpakken.

 

Denk idd eens aan een marktonderzoek bureau. Ik denk nml dat wat jij wilt weten zeker is onderzocht.

 

Daarbij, zit er niet genoeg van deze zaken in Amsterdam? Ik weet het niet want kom er bijna nooit maar voor een verwacht toch wel zoiets in de PC Hoofd ofzo...

 

iig succes.

Link naar reactie
  • 0

 

Get on your boots and start walking! Inventariseer wat er in Amsterdam in vergelijkbare winkels te krijgen is. Boek een cheap ticket naar Antwerpen, Londen en New York en doe hetzelfde. Ga naar parties en kijk wat er gedragen wordt. Surf alle relevante websites af. Stel vragen op forums. Bezoek superfuture. Open desnoods een virtuele shop in habohotel. Maar verdoe je tijd niet op een forum dat geen idee heeft wat 7 for all mankind is.

 

Succes! ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wat je absoluut in je winkel zou moeten verkopen is het merk BAPE pharrel Williams van N*E*R*D* draagt het veel in zeker in Amsterdam is het mateloos populair. Ik heb zelf een contactpersoon in Amerika en ik kan het voor een 'zacht' prijsje krijgen.

 

Je moet er bij bape vanuit gaan dat je de vesten voor ongeveer 300 euro kunt verkopen. Als je dit merk gaat verkopen zullen mensen uit heel nederland je winkel komen bezoeken.

 

Als je tot het besluit zou overgaan bape te verkopen zou ik je dus kunnen helpen. Denk er even over na en plaats in dit onderwerp dan maar een reactie stuur ik je wel een persoonlijk bericht met e-mail adres, kunnen we via msn verder praten.

 

Met vriendelijke groet,

Bas Hellendoorn

Link naar reactie
  • 0

Denk dat je deze vragen beter kunt stellen in forums van TMF, MTV, The Box etc. en in jongerenbladen (of mannenbladen) als de FHM, Maxim etc. de Engelse of Nederlandse versies daar staan elke maand een aantal pagina's reclame in van dat soort merken en ze hebben altijd wel een aantal pagina's met fashion met daarin ook die kledingmerken die populair zijn in grote steden als o.a. Amsterdam.

 

Ik denk dat als je die merken zal verkopen in je winkel dat je dan aardig storm kan lopen, omdat ze nu meestal uit het buitenland moeten komen en niet veel Nederlandse winkels dat soort merken verkopen.

 

Succes met je bedrijf in ieder geval!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.