• 0

iDEAL aanvullende informatie

Beste leden,

 

Afgelopen weken ben ik druk geweest met het opzetten van een informatieve website over iDEAL - het online betalingssysteem op www.idealintegreren.nl . Nu heeft het als hoofdzaak het geven van de meest uptodate informatie over het betalingssysteem, gebruikerservaringen en deelnemende banken. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen, voordat het "oud"nieuws is?

Verder ben ik benieuwd wat jullie van dergelijke initiatieven vinden. Houd in gedachten: hoofdzaak informeren; bijzaak naamsbekendheid en de werkelijke implementatie.

Ik ben benieuwd!

 

VK

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen vertrouwen in een website die zegt objectief en onafhankelijk te zijn, maar die tegelijkertijd lyrisch is over iDEAL en bovendien zichzelf in de schijnwerpers werpt als zijnde de ideale partij om het te integreren (hoezo onafhankelijk).

 

Je doet alsof je een officiële iDEAL-site bent maar dat ben je niet, en je beweert onafhankelijk en objectief te zijn maar dat ben je ook niet. Een wat misleidend initiatief zoals het nu is opgezet.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.