• 0

Website en struikelpunten

Beste forumleden,

 

Na lange tijd anoniem meelezen, nu geregistreerd en met goede reden. 

 

Ik ben gestart met een nieuwe onderneming (eenmanszaak) waar  ik consumenten de mogelijkheid bied om hun sieraden compleet te customizen, van het type metaal, tot de slijpvorm van de edelstenen.  (www.theonlinejewelers.com). Dit doe ik dmv een samenwerking met een Amerikaanse partner die de sieraden produceert, op order basis. Ook bijv. de productpagina's worden verzorgd door deze partner en zijn embedded in mijn eigen website.

 

Nu loop ik tegen een aantal problemen aan. Het is nu nog niet mogelijk voor klanten om direct af te rekenen op de website, alleen om een offerte aan te vragen (add to quote --> submit inquiry). Dit is natuurlijk jammer, je wil klanten natuurlijk gelijk de mogelijkheid geven om af te rekenen. Echter is dit niet onoverkomelijk en is het in de praktijk ook werkbaar om de klant een betaallink te sturen na het ontvangen van de offerte aanvraag. 

 

Nu blijkt echter dat het op IOS/OS systemen niet mogelijk is om een offerte aan te vragen. Klanten kunnen dus 1) niet gelijk afrekenen en 2) Apple gebruikers kunnen ook geen offerte aanvragen. Nu vraag ik mij af wat de beste vervolgstap zou zijn. Hieronder een aantal mogelijkheden:

 

1) Mijn Amerikaanse partner bied mogelijkheden om via hun APIs hun achterkant te koppelen aan een eCommerce oplossing, zoals bijvoorbeeld Woocommerce. Zo kunnen klanten gelijk afrekenen en wordt het hele proces een stuk minder omslachtig. Echter kost dit veel tijd/capaciteit/kennis&ICT ervaring. Ze raden aan deze oplossing alleen te gebruiken als je beschikt over een webdevelopment team dat je ondersteunt. Praktisch gezien is dit met mijn kennis en budget niet haalbaar.

 

2) Ik zou de website puur en alleen kunnen gebruiken als 'showroom' en de klanten kunnen laten bestellen via email/whatsapp/instagram. De klanten komen via social media op de website terecht. Zij zouden dan hun sieraad samenstellen, de prijs bekijken en vervolgens hier een screenshot van maken en de bestelling  via email/whatsapp/instagram plaatsen. Hier kan ik dan eventuele vragen beantwoorden en de klant een betaallink toesturen met de verschillende betaalmogelijkheden (Ideal/Paypal/klarna/afterpay/etc.). Dit proces zou ik toelichten door op instagram een 'How to order' highlight aan te maken en iets soortgelijks op de website te plaatsen. 

 

3) Ik zou een disclaimer kunnen plaatsen op de website en op de verschillende sociale media's dat het vooralsnog niet mogelijk is voor IOS/OS gebruikers om offertes aan te vragen in de website en dat hieraan gewerkt wordt. Deze klanten zouden dan via het hierboven beschreven proces bestellen. Het nadeel hieraan is dat je twee verschillende orderprocessen hanteert voor de klanten. Wellicht zorgt dit voor verwarring, hoewel mogelijkheid 2 hier natuurlijk ook voor kan zorgen..

 

Voor jullie beeldvorming, de sieraden worden in Amerika gemaakt en door mij geïmporteerd. Ik beschik zelf ook over de nodige gereedschappen & technologie om sieraden te produceren. Echter zou dit een stuk duurder zijn, zonder dat ik de kwaliteit en vele opties qua personalisatie kan bieden.

 

Ik hoop dat jullie met mij mee kunnen denken en wellicht goed advies hebben. Misschien is er wel een betere optie waar ik nog niet aan heb gedacht?

Als jullie toch al op de website aan het kijken zijn, alle feedback is welkom! :)

 

Ik hoor het graag.

 

Bij voorbaat dank,

 

Spencer Thymo

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 1
(aangepast)
27 minuten geleden, Spencer Thymo zei:

Het is nu nog niet mogelijk voor klanten om direct af te rekenen op de website, alleen om een offerte aan te vragen (add to quote --> submit inquiry). Dit is natuurlijk jammer, je wil klanten natuurlijk gelijk de mogelijkheid geven om af te rekenen. Echter is dit niet onoverkomelijk en is het in de praktijk ook werkbaar om de klant een betaallink te sturen na het ontvangen van de offerte aanvraag. 


Welkom Spencer. Het is misschien voor jou werkbaar om op die manier te werken, maar een klant zal verwachten gewoon direct af te kunnen rekenen, en het product als het even kan morgen in huis te hebben (Nederlandse klanten ten minste). Dit geldt natuurlijk niet voor sieraden die echt op maat gemaakt worden (dan heb ik het over de situatie waar de klant een tekening of foto stuurt van wat men wil, niet over het graveren van initialen). 

 

27 minuten geleden, Spencer Thymo zei:

2) Zij zouden dan hun sieraad samenstellen, de prijs bekijken en vervolgens hier een screenshot van maken en de bestelling  via email/whatsapp/instagram plaatsen.


Lijkt me niet dat klanten er zoveel moeite voor willen doen. Daarnaast wekt zo'n werkwijze ook erg weinig vertrouwen, en juist dat is erg belangrijk bij dit soort dure, luxe producten. Dan moet je echt een heel uniek product bieden, of een heel scherpe prijs, anders zal een heel groot deel van je bezoekers naar een juwelier op zoek gaan waar wel alles werkt zoals ze gewend zijn van andere webshops.

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Hi Bob, 

 

Dank voor je feedback. 


De hoeveelheid mogelijkheden die ik nu op de site aanbied qua customization gaan wel een stuk verder dan de "gemiddelde" juwelier. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen uit 20+ verschillende edelstenen, kan je kiezen voor imitatie of echt (eventueel met certificaat) etc. Nagenoeg alle sieraden worden dan ook echt op maat gemaakt. Mijn USP is dan ook dat je compleet in de hand hebt wat voor sieraad je maakt en het ook inzichtelijk is wát je krijgt (gewicht/afmetingen van het sieraad, specificaties per edelsteen, etc.), wat bij menig ander juwelier niet het geval is. Heb je een kijkje genomen op de website? Wellicht dat ik dit overschat, maar mijn inschatting is dat men wel bereid is om een extra handeling te verrichten voor een product dat compleet aansluit op hun wensen. In hoeverre men bereid is dit te doen.. daar gaat mijn vraag natuurlijk ook over.

 

Andere feedback is natuurlijk welkom.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 1
9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Ik ben gestart met een nieuwe onderneming (eenmanszaak) waar  ik consumenten de mogelijkheid bied om hun sieraden compleet te customizen

Wat voeg jij toe in het proces? Waar onderscheid jij je? En hoe gaat het proces in zijn werk? Koop jij het in Amerika op orderbasis in en dan verstuur jij het vanuit Nederland naar je klant? Of wordt het direct vanuit Amerika naar de klant gestuurd? Gezien de verkoopprijs van sommige sieraden, zal de inkoopprijs ook niet mals zijn. Heb je de liquiditeit om dat voor te financieren voor je klanten?

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Ik beschik zelf ook over de nodige gereedschappen & technologie om sieraden te produceren.

Doe je daar ook iets mee? Of komt alles uiteindelijk gewoon vanuit je Amerikaanse producent?

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Het is nu nog niet mogelijk voor klanten om direct af te rekenen op de website, alleen om een offerte aan te vragen (add to quote --> submit inquiry). Dit is natuurlijk jammer, je wil klanten natuurlijk gelijk de mogelijkheid geven om af te rekenen. Echter is dit niet onoverkomelijk en is het in de praktijk ook werkbaar om de klant een betaallink te sturen na het ontvangen van de offerte aanvraag. 

Het is in de praktijk inderdaad niet onmogelijk om een betaallink te sturen etc, maar het lijkt me totaal niet wenselijk. Er zit natuurlijk ook nog een verschil in het opvragen van een offerte en definitief een bestelling plaatsen, en dat verschil is niet alleen de betaling zelf. Het blijft zo dus een stuk vrijblijvender, met de (grote) kans dat geïnteresseerden afhaken. Daarnaast is het niet schaalbaar, als je gaat groeien ben je je halve dag bezig met het sturen van betaallinks, wil je dat?

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Nu blijkt echter dat het op IOS/OS systemen niet mogelijk is om een offerte aan te vragen.

Je (mobiele) website is dus eigenlijk zo beperkt dat je Apple-gebruikers niet kunt bedienen.

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

1) Mijn Amerikaanse partner bied mogelijkheden om via hun APIs hun achterkant te koppelen aan een eCommerce oplossing, zoals bijvoorbeeld Woocommerce. Zo kunnen klanten gelijk afrekenen en wordt het hele proces een stuk minder omslachtig. Echter kost dit veel tijd/capaciteit/kennis&ICT ervaring. Ze raden aan deze oplossing alleen te gebruiken als je beschikt over een webdevelopment team dat je ondersteunt. Praktisch gezien is dit met mijn kennis en budget niet haalbaar.

In lijn met mijn 1e vraag: wat voeg jij toe in het hele proces? De voorraad(risico's), productie en uitbreiding van assortiment zitten bij je leverancier. Jij bent dus een soort verkooppunt voor ze. Als iemand dan niet soepel bij jou kan kopen, lijkt me dat wel lastig. Ik begrijp dat je wil profiteren van de kennis en kunde van je leverancier en het brede assortiment dat ze hebben, maar als jij niet in staat bent (door gebrek aan kapitaal of kennis) om dat bij jouw doelgroep goed aan de man te brengen, zie ik jouw onderscheidend vermogen niet echt. Of zie ik dat verkeerd?

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

klanten kunnen laten bestellen via email/whatsapp/instagram. De klanten komen via social media op de website terecht. Zij zouden dan hun sieraad samenstellen, de prijs bekijken en vervolgens hier een screenshot van maken en de bestelling  via email/whatsapp/instagram plaatsen.

Dit zou kunnen werken als je vanuit huis custom made armbandjes aan elkaar vlecht die je voor 5 à 10 euro verkoopt, maar voor sieraden die (zie ik snel op je website) tot in de duizenden euro's lopen, zou ik het als klant niet aandurven.

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Als jullie toch al op de website aan het kijken zijn, alle feedback is welkom! :)

Op welke landen richt je je? Ik kan me indenken dat als jij de schakel tussen de Amerikaanse producent en de Nederlandse klant bent, dat een Nederlandstalige website erg prettig zou zijn voor je klanten. Ik kan niks vinden qua basisinformatie over betalen, verzenden, etc. De helft van je 'policies' komt op een 404-pagina uit. Er valt niks te lezen over wie jij bent en wat je doet. Kijkend naar de prijzen lijkt vertrouwen winnen me erg belangrijk, maar dat lukt naar mijn mening nog niet goed. Ik zou ook veel meer over de expertise willen lezen: hoe wordt het gemaakt, wat is er uniek aan, etc.

 

9 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Mijn USP is dan ook dat je compleet in de hand hebt wat voor sieraad je maakt en het ook inzichtelijk is wát je krijgt

Dit lijkt me meer de USP van je producent. Het klinkt alsof ze (semi) plug-and-play integraties aanbieden om hun producten te verkopen, dus ik neem even aan dat je niet de enige bent. Waarom zou ik niet op zoek gaan naar een ander verkooppunt, die z'n website al beter heeft staan en waar ik wel gewoon kan bestellen en betalen? Of bied jij nog meer onderscheidend vermogen?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kortom, de plugin die jou wordt aangeboden om een ring te customizen is te beperkt.

 

Er zijn andere en wellicht betere plugins, zoek in Google eens op: woocommerce product configurator .

 

Bijvoorbeeld: https://wpconfigurator.com/plugin/.

 

Betekent dat je dat deel dus zelf beheert op je website en ervoor moet zorgen dat de order ook naar je leverancier gaat.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Zo te zien is WooCommerce wel geïnstalleerd, maar wordt dit niet gebruikt op het moment. De shop die er nu staat is zo te zien een iframe waarin de catalogus van zijn partner wordt weergegeven. 

Heb je al eens wat offertes opgevraagd om te kijken wat optie 1 kost (het koppelen van hun API aan WooCommerce)? En waarom bieden zij daar zelf geen plugin voor aan? Je bent vast niet de eerste die dat wil? 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Hi allemaal, 

 

Dank voor jullie reacties! Ik zal proberen 1 voor 1 alles toe te lichten zodat mijn situatie helder is voor jullie.

 

RubenTIk koop inderdaad op orderbasis in bij mijn Amerikaanse leverancier. Deze fabriceert dan de sieraden en stuurt deze naar mij op. Het fabriceren + verschepen duurt ongeveer 7-9 dagen. Vervolgens verpak ik deze en stuur deze op naar de klant. Het is niet gewenst deze direct naar de klant te versturen, omdat deze dan ook de invoerheffing moet betalen (met o.a. een factuur van de leverancier erbij..). Het is gebruikelijk om ofwel een aanbetaling van minimaal 50% in rekening te brengen ofwel het volledige aankoop bedrag. Hierdoor heb ik voldoende liquiditeit om de bestellingen in te kopen. Zeker nu het gaat om producten die zodanig customized zijn dat ze ook niet aan een andere klant verkocht kunnen worden en dus non-returnable zijn. 

 

Het is de bedoeling dmv backwards integration steeds meer zelf te gaan doen. Echter wordt dit pas rendabel bij hogere volumes. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zelf de diamanten zetten en slechts de 'lege' ringen in te kopen (mountings). Dingen zoals ringen vergroten/verkleinen doe ik wel gelijk zelf. Ook is het mogelijk dat een klant bijvoorbeeld een 3d geprint model van de ring wil om te zien hoe deze zou staan. Dit doe ik dan ook zelf. Het eigendom van de 3d file blijft vanzelfsprekend wel bij de fabrikant. 

 

Ik ben inderdaad een verkooppunt voor de leverancier. De waarde van de leverancier zit hem m.i niet zozeer in het brede assortiment, maar de web solution die zij aanbieden. Zelf kan ik alle individuele ringen ook maken (deze moeten wel per ring ontworpen worden), alleen de uitgebreide plugin waarmee men alles kan aanpassen en de afbeeldingen en prijs gelijk mee veranderen is waar het mij om gaat. 

 

Je hebt helemaal gelijk dat er nog veel informatie ontbreekt op de website. De verschillende policies hebben wel al een pagina, maar de tekst staat er nog niet overal in (deze heb ik wel al op laten stellen). Ook de about us pagina ontbreekt. Het is inderdaad een goed idee om meer over de productie toe te lichten op de website, ik ga hier mee aan de slag. 

 

Dit soort websites zijn er in de EU zeker wel, maar niet met zoveel en zulke uitgebreide mogelijkheden. Hoewel dit dus de USP van de leverancier is, kan ik dit onder mijn eigen bedrijfsnaam doortrekken. Voor Nederlandse klanten wil ik ook de mogelijkheid bieden om langs te komen om samen met de klant zijn/haar ring te ontwerpen. In Corona tijd is dat natuurlijk wat ingewikkelder, maar ik denk dat hier zeker bij high ticket orders wel behoefte aan is. 

 

Overigens hoeven de juwelen niet duur te zijn :) Je kan door de materialen aan te passen hetzelfde sieraad kopen voor 10.000 euro of 250 euro. 

Link naar reactie
  • 0

Bob de webbouwer

 

Hi Bob,

 

Dit klopt helemaal. De iFrame is inderdaad geembed in mijn eigen website. Het koppelen van hun APIs met Woocommerce kost een extern webdevelopment team (circa 3fte) om en nabij 3 maanden, aldus mijn accountmanager bij de leverancier. Deze integratie is natuurlijk de ideale oplossing, maar dit is in deze fase nog te kostbaar. Deze koppeling maken duurt o.a. zo lang door de manier waarop de data wordt aangeleverd door de leverancier en het feit dat ' customizable products' moeilijker zijn de integreren dan kant en klare producten.

Link naar reactie
  • 0

Ik zit nu te spelen met de volgende gedachte:

 

Een concurrent (leverancier 2) van mijn huidige leverancier (leverancier 1) biedt een vergelijkbare web solution aan. Bij hun is het wel mogelijk gelijk af te rekenen op de website. Echter bieden zij wel een stuk minder customization opties aan. 

 

Ik zou de huidige producten kunnen verwijderen van de website en vervangen door producten van leverancier 2. Zo kunnen klanten direct afrekenen op de website, maar hebben ze wel minder mogelijkheden om de producten te personaliseren. 

 

Vervolgens kan ik op een losse URL, onder het mom van 'showroom', de klanten de mogelijkheid bieden om de producten van leverancier 2 compleet te customizen en hiervoor offertes aan te vragen. Deze oplossing zou ook werken op IOS/Apple devices, omdat de producten niet geïntegreerd zijn in mijn huidige website maar op een losse domein. De producten worden wel onder mijn eigen naam aangeboden.

 

Vanuit de webshop zal ik dan ook linken naar de showroom, zodat men makkelijk door kan stromen van het ene naar het andere platform. 

 

In feite beheer ik dan 1 webshop, waar men gelijk kan afrekenen, en 1 showroom, waar men offertes kan aanvragen. Ik verwacht dat er relatief veel conversies zullen volgen vanuit de offertes, omdat men 1) gelijk duidelijk heeft wat de prijs is, 2) deze mate van customization relatief uniek is. Vervolgens zou men nog steeds ofwel via een betaallink, ofwel in de webshop afrekenen voor het samengestelde product uit de showroom. 

 

Wat denken jullie hiervan? Natuurlijk moet ik wel duidelijk maken voor de klant wat het verschil is tussen de webshop en showroom.

 

Genoeg stof tot nadenken.. 

 

Dank!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
7 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Bob de webbouwer

 

Hi Bob,

 

Dit klopt helemaal. De iFrame is inderdaad geembed in mijn eigen website. Het koppelen van hun APIs met Woocommerce kost een extern webdevelopment team (circa 3fte) om en nabij 3 maanden, aldus mijn accountmanager bij de leverancier. Deze integratie is natuurlijk de ideale oplossing, maar dit is in deze fase nog te kostbaar. Deze koppeling maken duurt o.a. zo lang door de manier waarop de data wordt aangeleverd door de leverancier en het feit dat ' customizable products' moeilijker zijn de integreren dan kant en klare producten.

 

Als je perse wil vasthouden aan een oplossing van je leverancier, dan ben je gebonden aan wij zij aanbieden. Zo niet, dan kan je prima uit de voeten met een product configurator plugin. Dan hoef je alleen maar met de leverancier te bepalen hoe je een bestelling doorstuurt.

 

Voordeel is dat je alles in eigen hand hebt en je echt kan onderscheiden van concurrenten. Stoppen zij ermee, dan kan je zo door met een andere leverancier. Nadeel is dat het je veel meer werk kost om alles in te voeren, daarentegen kan je klein beginnen met een beperkt aantal sieraden en steeds meer uitbreiden.

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Spencer Thymo
 

Even wat feedback van mijn kant:

 

Als ik de website bekijk dan geeft het mij ook niet heel erg veel vertrouwen om hier een offerte aan te vragen. Dit heeft o.a. te maken met de volgende zaken:
 

* de website is Nederlands georiënteerd (?), terwijl de gehele website in het Engels is.
* icoontjes in je action bar werken niet (vermoed FontAwesome).
* algemene voorwaarden / terms and conditions werkt niet (pagina niet gevonden)
* ik mis een zichtbaar BTW en kvk nummer
* ontbreken van iDEAL

 

Dit zijn slechts een aantal zaken die mij direct opvallen. Daarnaast zal je er haast niet aan ontkomen om je webshop in eigen beheer te (laten) bouwen. Of in ieder geval, de functionaliteiten voor het customizen van producten.

 

Mocht jouw leverancier (1 of 2) een betaaloptie gaan aanbieden, dan zal dit geen iDEAL zijn, hooguit Paypal of Creditcard.  Ben je echt Nederlands georiënteerd met je webshop, dan is iDEAL in mijn ogen echt een must. Daarnaast geeft het ook een stukje extra veiligheid. De klant betaald tenslotte aan jou en niet aan je leverancier.

 

Zoals in eerdere reacties aangegeven, kun je de aangeboden functionaliteiten gemakkelijk bereiken met diverse Woocommerce plugins. Dit kost een eenmalige investering om het te laten bouwen, maar als het eenmaal staat kun je gemakkelijk zelf producten toevoegen en/of verwijderen. Je zult alleen goed contact moeten hebben met je leverancier zodat jij geen producten aanbiedt welke de leverancier niet meer kan leveren. Uiteindelijk laat je de bevestiging van de bestelling naar jezelf én de leverancier sturen. Zodoende zijn jullie allebei op de hoogte van een nieuwe order.

 

Op dit moment heb je ook erg weinig aan de Google Analytics data omdat de pagina geembed is vanuit de leverancier. Ik hecht zelf heel veel waarde aan Google Analytics, met name als je ooit SEA wilt toepassen. Je kunt nu niet niet zien welke producten het best bekeken worden, waar mensen op afhaken, mensen die hun order niet afmaken, etc. In mijn ogen is deze data wel cruciaal voor het optimaliseren van je webshop.

 

En last but not least, je geeft je leverancier prijs. Niet dat de meeste klanten dit zullen zien, maar commercieel gezien is het gewoon niet heel erg handig. Ik zou vervolgens binnen twee weken een volledige Nederlandse shop kunnen bouwen, even contact opnemen met de leverancier over bepaalde marges en verzending, en knallen maar..

Natuurlijk ga ik dat niet doen, maar je snapt mijn punt.

aangepast door perke1990
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Beste Spencer Thymo,

 

heb je voor deze onderneming marktonderzoek verricht en een ondernemingsplan uitgewerkt?

 

Hoeveel heb je hierin al geinvesteerd? Ben je zelf goud- of zilversmid? Wat voor talen spreek je?

 

Voor eigen beantwoording: hoe en waar koopt deze Amerikaanse partner of leverancier in?

 

Ik vrees dat dit (jouw!) distributie- of logistieke model veel te hoge kosten en grote nadelen heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0

Hi allen,

 

Dank voor jullie reacties.

 

Ik ben inderdaad zelf goudsmid. Ik spreek alleen Nederlands en Engels.

 

Ik zal verder onderzoeken hoe de website en de functionaliteiten zelf te bouwen via woocommerce/wordpress plugins. 

Staan enkele van jullie er wellicht voor open dat ik buiten dit forum contact met jullie opneem?

 

Is makkelijker sparren..

 

 

Nogmaals dank!

 

 

Link naar reactie
  • 0
13 uur geleden, Spencer Thymo zei:

Hi allen,

 

Dank voor jullie reacties.

 

Ik ben inderdaad zelf goudsmid. Ik spreek alleen Nederlands en Engels.

 

Ik zal verder onderzoeken hoe de website en de functionaliteiten zelf te bouwen via woocommerce/wordpress plugins. 

Staan enkele van jullie er wellicht voor open dat ik buiten dit forum contact met jullie opneem?

 

Is makkelijker sparren..

 

 

Nogmaals dank!

 

Goedemorgen Spencer Thymo,

 

Tuurlijk, je mag altijd contact opnemen. Zulke projecten zijn juist een leuke uitdaging in plaats van standaard webshop bouwen.

Mocht je vragen hebben dan mag je altijd een privéberichtje sturen.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.