Aanbevolen berichten

Gast Greenfielder

De beste stuurlui blijken aan wal te staan ;)

 

Maar eerlijk gezegd vind ik heel dat karma systeem niks. Ik vind het eigen een kinderachtig principe. "Jij zegt aardige dingen dus ik verhoog je karma en jij zegt geen aardige dingen dus ik verlaag jou karma". Degene met de meeste online vriendjes en vriendinnetjes zullen zo snel een hoog karma krijgen. Kritiek wordt afgestraft met het verlagen van de karma. Dit komt de effectiviteit van dit forum niet ten goede lijkt me.

 

Just my 2 cents..

Link naar reactie

Ik denk dat mensen snel geneigd zijn om een "belangrijk" persoon een reusje te geven. Verder is het over het algemeen zo dat de adviseurs hier al langer rondhangen waardoor ze meer karma hebben verzameld.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik denk dat mensen snel geneigd zijn om een "belangrijk" persoon een reusje te geven. Verder is het over het algemeen zo dat de adviseurs hier al langer rondhangen waardoor ze meer karma hebben verzameld.

 

Niet helemaal. ik hang hier sinds 2002 rond en heb maar weinig karma. Ik denk dat ik teveel domme dingen zeg, of te weinig dingen zeg, of zo. Gelukkig heb ik qua karma wel mijn achternaam mee.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie

De beste stuurlui blijken aan wal te staan ;)

 

Maar eerlijk gezegd vind ik heel dat karma systeem niks. Ik vind het eigen een kinderachtig principe. "Jij zegt aardige dingen dus ik verhoog je karma en jij zegt geen aardige dingen dus ik verlaag jou karma". Degene met de meeste online vriendjes en vriendinnetjes zullen zo snel een hoog karma krijgen. Kritiek wordt afgestraft met het verlagen van de karma. Dit komt de effectiviteit van dit forum niet ten goede lijkt me.

 

Just my 2 cents..

 

Beetje flauw om als nieuweling een forum zo af te vallen, vind je niet ?

 

En adviseurs, wie bedoel je precies, de hooofdmoot hier is ondernemer.

en zoals je weet steken ondernemers hun mening meestal niet onder stoelen of banken, ik doe dat zeker niet.

 

Link naar reactie
Gast Greenfielder

Beetje flauw om als nieuweling een forum zo af te vallen, vind je niet ?

 

En adviseurs, wie bedoel je precies, de hooofdmoot hier is ondernemer.

en zoals je weet steken ondernemers hun mening meestal niet onder stoelen of banken, ik doe dat zeker niet.

 

Waarom zie je dit als afvallen? Dit is kritiek op een bepaald onderdeel van het forum, en zeker niet op het forum als geheel. Ik geef mijn mening en daar kan je het mee eens zijn of niet, maar het heeft NIKS met afvallen van het forum te maken.

 

De opmerking over 'adviseurs' komt trouwens niet van mij dus ik weet ook niet precies wie daarmee bedoeld worden.

 

 

 

Link naar reactie

Kritiek wordt afgestraft met het verlagen van de karma. Dit komt de effectiviteit van dit forum niet ten goede lijkt me.

 

Een kritische bijdrage levert je soms minpunten op van mensen die het absoluut niet met je eens zijn, en pluspunten van medestanders. Wat je uiteindelijk ziet is het saldo. En dat kan na langere tijd best oplopen, met up en downs.

 

Misschien kan HL een spaarsysteem opzetten, net zoals Douwe Egberts. Bij twee miljoen karmapunten krijg je een theeglas! ;)

 

Overigens: als je kritiek wil leveren, laat je je toch door een beetje min-karma niet tegenhouden?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast Greenfielder

Overigens: als je kritiek wil leveren, laat je je toch door een beetje min-karma niet tegenhouden?

 

Daar zou ik me zeker niet door laten tegenhouden nee, maar ik kan alleen voor mezelf spreken...

 

Maar wat is nu het oorspronkelijke idee achter dit systeem?

 

Link naar reactie

Ik denk dat mensen snel geneigd zijn om een "belangrijk" persoon een reusje te geven. Verder is het over het algemeen zo dat de adviseurs hier al langer rondhangen waardoor ze meer karma hebben verzameld.

 

Niet helemaal. ik hang hier sinds 2002 rond en heb maar weinig karma. Ik denk dat ik teveel domme dingen zeg, of te weinig dingen zeg, of zo. Gelukkig heb ik qua karma wel mijn achternaam mee.

 

dagdag

Christine

 

Ha Cristine,

 

Eigenlijk moet je reusjes en kneusjes bij elkaar optellen, want dat geeft een beeld van de emoties die je met je posts oproept. In jouw geval kom je dan tot 63 reusjes en kneusjes. Dat gedeeld door 100 posts, zegt iets over de dynamiek van jouw posts. Ze wekken in ieder geval reacties op. Het "batig saldo van 7" is dan minder van belang ;D

 

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Het "batig saldo van 7" is dan minder van belang ;D

Nils

 

Wat je as administrator al niet kan zien ;D

 

Ha Kees, jij heb helaas nog maar 0 kneusjes. ::) Wil je in de buurt van Christine komen, dan moet je wat wildere uitspraken gaan doen ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Zie ik het nou verkeerd of post je binnen drie minuten tweemaal ongeveer hetzelfde?

Helaas heb jij maar 0 kreusjes Dus wil je in de buurt van Christine komen moet je wat meer peper in je posts stoppen

Ha Kees, jij heb helaas nog maar 0 kneusjes. Wil je in de buurt van Christine komen, dan moet je wat wildere uitspraken gaan doen
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.