Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MGC1969
MGC1969
Beetje vreemde vraag midden in de lockdown. Maar ik ben recentelijk voor mijzelf begonnen als internationaal opererende consultant. Pre corona, toen ik nog in loondienst zat, vloog ik om de week naar klanten, en alle kosten daarvan (taxi, vliegtuig, hotel, eten) werden 1 op1 doorberekend en vergoed door de klant. Dus letterlijk bonnetjes inleveren op wekelijkse basis. Sinds kort ben ik zelfstandig met een werkmaatschappij en een holding waarbij ik in dienst ben bij de holding. Van waaruit kan ik in de toekomst mijn reiskosten voorschieten, kan dat via de werkmaatschappij, moet dat vanuit de holding omdat dat mijn werkgever is of moet ik dat doen vanuit prive? Mijn voorkeur zou het hebben om dit vanuit de werkmaatschappij te doen omdat het simpeler is, minder schijven. We spreken dus niet over een reis budget, maar letterlijk het 1 op 1 doorbereken van de daadwerkelijke kosten. Meestal is het zo dat mijn onkosten vergoed zijn voordat de credit card de afschrijving doet.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag