• 0

Houten speelgoed premium

Beste forumlezers,

 

Graag wil ik gebruik maken van jullie creatief gedachtengoed. Mijn webwinkel www.lesourire.nl verkoopt o.a. een ruime collectie houten speelgoed. Nu ben ik op zoek naar een houten speelgoed premium die mensen in de buurt van hun computer houden. Dit zodat ze af en toe wanneer ze een cadeautje nodig hebben en achter de computer zitten, het eerst aan mijn winkeltje denken. Zelf kom ik niet verder als een leuke muismat maar ik hoop hier op creatievere ideëen. Omdat mijn doelgroep zeer groot is (iedereen die wel eens een cadeautje (voor een kind) koopt) zoek ik iets wat niet te duur is. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken! :)

 

Nanda

www.bedrijfscadeau.com / www.lesourire.nl / www.poppenwagen.eu / www.hetrelatiegeschenk.com

www.loopfiets.eu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik snap het niet goed: je hebt het over speelgoed voor kinderen, en noemt muismatten. Dat is niet wat ik onder speelgoed versta! Ik zie ook niet direct speelgoed op mijn bureau liggen, ook niet in de buurt. Wel die van mijn kinderen, ok, maar niet iets dat ik gebruik, nodig heb of aan anderen cadeau zou willen doen.

 

Kan je me helpen te begrijpen wat je precies voor ogen hebt?

 

Overigens - en ik zeg er meteen bij dat ik geen marketing expert ben - heb ik het gevoel dat je doelgroep veel te breed is. Je op alles en iedereen richten betekent misschien dat je in theorie een hele grote markt hebt, in de praktijk betekent het meestal dat je je marketinginspanningen teveel spreidt en dus weinig echt rendement hebt. Is het een idee te overwegen je doelgroep nader te definieren, zodat je ook je premiums duidelijker kunt bepalen, inkopen en promoten?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Ik vermoed dat je op mensen doelt die wel eens online speelgoed kopen voor hun kinderen.

 

En die wil je een relatiegeschenk geven, waar jouw naam op komt zodat als ze iets willen bestellen ze aan jou denken.

 

Het enige wat ik even snel kan bedenken is:

 

- Een houten foto lijstje, die je wellicht aan je beeldscherm kunt hangen

Althans ik heb twee fotos van mijn kinderen aan de zijkant van mijn beeldscherm geplakt.

 

- Misschien kun je inspelen op de soduko rage (of hoe heet dat zo'n puzzel die je met cijfers moet invullen). Maak een houten bakje waar je die puzzels kunt inschuiven, met een transprant uitwisbaar velletje er over heen.Op deze manier houd je de puzzel goed en is het makkelijker uitgummen.

 

Denk goed na over je doelgroep zoals Ilja dat al uitlegd.

 

My cents,

 

Perrry

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Ilja,

 

Bedankt voor je reactie :). Ik begrijp je verwarring. Omdat ik een online winkel heb, zou het prettig voor mij zijn wanneer potentiele klanten, wanneer ze achter de computer gaan zitten om bijvoorbeeld een kadootje te zoeken, aan mij herinnerd worden. Een groot aantal van mijn bezoekers voegt mijn site al toe aan favorieten. Dit betekent denk ik dat ze de site leuk vinden, maar een actieve reminder zou mooi zijn. Een muismat kun je bijvoorbeeld laten bedrukken met bedrijfsnaam en een afbeelding van speelgoed. Vandaar dat ik daar aan moest denken. Maar zoals gezegd vind ik het niet erg orgineel. Een aantal jaren terug had je van die wuppies, die je op je computer plakte. Zoiets vond ik erg leuk.... maar ik hoop hier dus op een goed idee... Hopelijk ben ik zo iets duidelijker. Mijn doelgroep is inderdaad heel groot, maar ik denk dat je ook niet de hele doelgroep in een keer hoeft te benaderen?!

 

Groetjes,

 

Nanda

 

www.bedrijfscadeau.com / www.lesourire.nl / www.poppenwagen.eu / www.hetrelatiegeschenk.com

www.loopfiets.eu

Link naar reactie
  • 0

Hai Nanda,

 

Vrees dat ik mij als man op vreeeselijk glad ijs ga begeven, maar alla : je voornaamste doelgroep is : Vrouwen. En je site heet : "Le Sourire" - de glimlach.

 

Waarom stuur je (potentiele) klanten niet eens per week een virtuele glimlach ? Mensen kunnen zich daarvoor inschrijven zoals een nieuwsbrief en krijgen deze per mail binnen.

 

Voorbeeld : foto's van leuk speelgoed met hoog "ahhh"-gehalte. Een spreuk, een gedachte, een stelling, een tekening. Een verhaal waar je spullen vandaan komen. Foto's van de mensen die je artikelen maken. En dat alles met een logootje die een sourire moet voortellen.

 

En/of : diezelfde sourire in software formaat, die je kan downloaden en die je (na contact met internet) dagelijks/wekelijks goed nieuws/een leuk bericht brengt.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wellicht zou je een eenvoudig houten anti-RSI "speeltje" kunnen laten maken en dan daar de naam van je website op laten drukken.

 

Als eerste schiet mij een soort haltertje te binnen, een stokje met twee bolletjes op het uiteinde. Je kunt deze dan tussen je vingers laten draaien, net zoals met een pen. Door de bolletjes glipt het minder snel tussen de vingers vandaan.

 

Na een tijdje muizen, even je vingers ontspannen...

Link naar reactie
  • 0

Een muismat vind ik nou niet echt een heel leuk idee, het houten fotohoudertje vind ik geen slecht idee trouwens.

of misschien moet je een houten dobbelsteen of een soort houten munt maken, voor als de kinderen weer eens ruzie hebben wie er al eerste achter de computer mag.... dan kunnen ze erom tossen!

Of een zandloper die bijhoudt hoelang een kind achter de computer zit, kunnen ze daar ook geen ruzie meer over maken!

 

Er moet iets leuks te verzinnen zijn, ik zal er nog later nog eens even over nadenken.

 

Succes!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

 

Houten smilies die je kan gebruiken als sleutelhangers, ijskastmagneten, wasknijpers, paperclips. Stickers van houten smilies. Graphics van houten smilies (voor op je website en in je emails). Moet je wel een ontwerper vragen om je domeinnaam op een mooie manier te verwerken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

wat dacht je van een houten potlood of een pen. Simpel doeltreffend betaalbaar en vooral gewild en niet geheel onbelangrijk, het wordt gebruikt door een ieder. geen moeilijk mogelijk dure nieuwe dingen bedenken, gewoon praktisch, een houten pen om mee te schrijven met je (web)naam erop

ik coach, adviseer en geef groeigericht aandacht aan het bewust worden van bewustzijn

Link naar reactie
  • 0

Wat dacht je van een onderzetter met een :) erop en je sitelink er onder...

 

Een post-it bakje met www.lesourire.nl erop

 

Of een gsm houder in de vorm van een mannetje (play-dough figuur die je gsm vasthoudt) met een big smile

 

Of andere handige doch originele desk-items die je in de buurt van je pc hebt staan..

Link naar reactie
  • 0

Voor je meer belangrijke klanten zou een soort van houten hoes om een beelscherm mooi zijn. Die dingen bestaan al, o.a. met tijgerprint e.d. maar op een chique kantoor kan een houten scherm erg chique staan. Dit is wel wat kostbaarder en dus meer voor echte vaste klanten geschikt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Beetje afgezaagd:

Als ik een koel glas (lees water/bier/ice-tea) op onze antieke-in-de-was-gezette-bureaux zet, ontstaat direct een lelijke kring door condenserend vocht dat van het glas afloopt.

 

Wellicht is een houten en een mooi afgewerkte onderzetter een idee (met opdruk)? {Dure (?!) tip: Olijfhout neemt nagenoeg geen vocht op, althans is mijn ervaring}

 

Moet wel bestand zijn tegen condens-water dat van het glas naar beneden druppelt (dat vormt namelijk het probleem)...

 

Meer afgezaagd:

Mooi afgewerkte afgezaagde schijfjes (olijf-)boom met de afmeting van een bierviltje en daarop je URL gedrukt. Schors er nog omheen voor een mediteraan gevoel...

Link naar reactie
  • 0

:) Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken. Ik heb leuke ideëen opgedaan. Wat het uiteindelijk wordt, zal ik in deze topic nog even laten weten.

 

Nanda

www.bedrijfscadeau.com / www.lesourire.nl / www.poppenwagen.eu / www.hetrelatiegeschenk.com

www.loopfiets.eu

Link naar reactie
  • 0

Muismatten zou ik in ieder geval niet doen - als je alle muismatten binnenhaalt die je gratis kunt krijgen, kun je binnen het jaar een respectable binnevaartroute dempen.

 

Persoonlijk vind ik de gsm-standaard en de onderzetter wel leuke ideeen - al heb je daar eigenlijk maar 1 van nodig dus is de kans niet zo idioot groot dat ze net de jouwe zullen gebruiken.

 

Dingetjes om mee te 'pielen' doen het vaak ook best goed.. puzzeltjes, rsi-speeltjes, tolletjes, noem maar op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.