• 0

PSS: MultiPay of Ogone

Voor onze nieuw te openen webshop zijn we op zoek naar een Payment Service Provider. We twijfelen nog tussen MultiPay en Ogone.

 

Aangezien MultiPay geen maandelijkse abonnementskosten rekent en wij niet kunnen voorzien hoe onze shop gaat lopen lijkt MultiPay ons wat kosten betreft in eerste instantie de meest verstandige optie. Daarentegen heeft Ogone meer betalingsopties dan MultiPay wat natuurlijk ook weer zo z'n voordelen heeft.

 

Ik ben benieuwd naar shop eigenaren die ervaringen hebben met één van deze partijen of met beide partijen. Hoe verliep de implementatie? Hoe bevalt of beviel de service? Kortom; hoe is jullie ervaring? Wellicht helpt het ons bij het maken van een keuze.

 

Alvast bedankt.

 

Rik.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat Bibit betreft heb ik begrepen dat deze geen Nederlandse teksten bieden (alhoewel ik niet weet hoe oud die informatie is..) wat niet handig zou zijn voor een shop met in eerste instantie alleen maar Nederlandse klanten. Tripledeal heb ik nog niet bekeken. Ik neig steeds meer richting Ogone. Ik hoor daar alleen maar positieve berichten over.

Link naar reactie
  • 0

wellicht is dit topic nog enigzins interessant:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=8939

 

Ja dat had ik al gelezen. Ook het gedeelte 'Met Ogone hebben we getest en tevens contact met hun gehad. Uiteindelijk blijkt die oplossing veel te ingewikkeld te zijn'. Ik weet niet of de poster bedoelde dat het qua implementatie veel te ingewikkeld bleek te zijn of niet. In ieder geval hebben wij een paar dagen terug een gesprek gehad met degene die ons cms gaat installeren en hij blijkt ervaring met implementatie van Ogone te hebben en was ook erg over Ogone te spreken. Ik zal nog even reageren op die thread om te vragen of het ingewikkelde nou met het implementeren te maken had of niet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.