• 0

Verkoop van een product voor digitale facturatie

Hoi,

 

ik ben bezig met het ontwikkelen van een software product wat door grote bedrijven gebruikt kan worden om digitaal te kunnen factureren. Echter, ik mis een verkoop apparaat wat mij helpt mijn product in de markt te zetten. Ik zat te denken dit uit te besteden aan een persoon of bedrijf. Deze partij kan dan participeren in mijn bedrijf en daarnaast op basis van no cure no pay mijn product wegzetten. Tot op heden heb ik nog niet het genoegen gesmaakt, de juiste persoon te vinden. Weet iemand misschien een mogelijke partij of een andere oplossing voor mijn probleem?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb de discussie over no-cure-no-pay gelezen. Maar dit is niet geheel onze insteek. Ik ben op zoek naar iemand of een partij die wil participeren in ons bedrijf en die daarnaast de commerciele poot wil opzetten. Dit als externe persoon of organisatie. Maar ik weet zo geen partijen. Misschien dat jullie weten bij wie ik met zoiets terecht kan?

Link naar reactie
  • 0

Een niet-inhoudelijke 'gezocht'-vraag hoort niet thuis op het forum, maar kan geplaatst worden in de vraag- en aanbodsectie. Naar mijn inschatting is in dit geval 'netwerken' effectiever.

 

Wij hebben voor één van onze producten (een ASP op het gebied van e-mailmarketing) een zéér capabele marketing- en salesmanager gevonden via Higherlevel.nl's Vraag & Aanbod. Ex-Vodafone en ex-Orange, en al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid te ondernemen met een bewezen product en zonder meteen zwaar in technologie te hoeven investeren. Vergelijkbaar met wat eombag zoekt dus.

 

Wat niet wil zeggen dat netwerken niet slim is uiteraard! :)

Link naar reactie
  • 0

Naar mijn inschatting is in dit geval 'netwerken' effectiever.

 

Wij hebben voor één van onze producten (een ASP op het gebied van e-mailmarketing) een zéér capabele marketing- en salesmanager gevonden via Higherlevel.nl's Vraag & Aanbod. Ex-Vodafone en ex-Orange, en al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid te ondernemen met een bewezen product en zonder meteen zwaar in technologie te hoeven investeren. Vergelijkbaar met wat eombag zoekt dus.

 

HL-bezoekers kunnen uit mijn profielstatistieken afleiden wat de betrouwbaarheid van mijn inschattingen is :D

en wat betreft deze inschatting heb ik graag ongelijk (wat overigens niet gezegd, hetgeen ook niet nodig is)

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

ik ben bezig met het ontwikkelen van een software product wat door grote bedrijven gebruikt kan worden om digitaal te kunnen factureren. Echter, ik mis een verkoop apparaat wat mij helpt mijn product in de markt te zetten. Ik zat te denken dit uit te besteden aan een persoon of bedrijf. Deze partij kan dan participeren in mijn bedrijf en daarnaast op basis van no cure no pay mijn product wegzetten. Tot op heden heb ik nog niet het genoegen gesmaakt, de juiste persoon te vinden. Weet iemand misschien een mogelijke partij of een andere oplossing voor mijn probleem?

 

 

gratis bouwen voor een grote tent (nuon? wehkamp?) en gewoon de stoute schoenen aantrekken en aan ze presenteren? als je product goed en compleet is zet je jezelf op de kaart (en anders sta je voor l ;-)

Link naar reactie
  • 0

Dan is de drive om er wat voor te doen ook wat groter

 

de drive om je eigen bedrijf tot een succes uit te bouwen moet wel uit jezelf komen.... als die drive afhankelijk is van het hebben van een financier kan je wellicht beter ergens in loondienst gaan werken.

 

of het ik het hier helemaal verkeerd begrepen en doelde je op wat anders? in dat geval bij voorbaat excuses.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Zo heb ik het inderdaad niet helemaal bedoeld. Als iemand als externe partij voor jouw organisatie het commerciele traject gaat vervullen en jij bent een van de organisaties waar deze externe partij voor werkt, dan zal het voor deze partij niet zo veel uitmaken of hij of zij nu veel of weinig scoort. Dat wordt een rekensommetje. Omdat er betaald wordt op resultaat. Als je echter ook nog belang hebt bij het groeien van het bedrijf, wordt de drive om extra inzet te tonen natuurlijk groter.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.