cursus snellezen?

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een boekje gelezen met technieken daarvoor! Erg handig. Ik ben er van overtuigd dat je kan leren snellezen door jezelf een aantal handigheden baas te maken. Een enorme discussie met een vriend van mij volgde. Hij beweerd dat je alleen leert snellezen door heel "veel" te lezen.

 

Natuurlijk helpt dat ook maar kun je van een cursus bewust de technieken toepassen. Als je dan veel gaat lezen worden de technieken een tweede natuur blablabla

Ik moet ook snel zo'n cursus gaan doen want ik lees erg langzaam.

 

Ps. Van die cursus die ze bij "thuiswinkelen" of zo op tv laten zien geloof ik geen donder. Die vent gaat zo snel dat het gewoon om uit te lachen is!

 

Ik hoop dat er nog een keer een apparaat wordt uitgevonden waarmee je rechtstreeks enorm veel informatie je hersenpan binnen laat lopen! Ik sta dan voorin de rij!

 

Vanavond maar ff wat boeken onder mijn kussen leggen!Misschien helpt dat ook.

 

Evert

Link naar reactie

Voor je allerlei dure cursussen gaat kopen, via KaZaa zijn (illegaal weliswaar) uitgebreide cursussen als .pdf te downloaden.

 

Ik heb er hier een van tot halverwege gevolgd, ik snap het idee en ik kan ook echt aanzienlijk sneller lezen als het moet (het gaat echt om technieken, zoals het lezen loskoppelen van het 'in je hoofd elk woord hardop meepraten'), maar het is voor mij nu bij elk boek of artikel een beetje kiezen tussen leeswijze 'vermoeiend maar snel' of 'ontspannen en langzamer'.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.