Jump to content
Bernna
Verberg

Facebook ad probleem [adverteren op social media kanalen]

Hallo allemaal,

Ik loop tegen een probleem met Facebook ads, ik was er net mee aan de slag gegaan om via de bedrijfsmanager beheer een kleine ad te beginnen om te testen.

Bij de advertentieaccount is het misgegaan, ik heb een account gemaakt terwijl ik had gedacht dat het meer voor de advertentie zelf bestemd was en zo was verkeerd getiteld, ik heb de account haastig moeten deactiveren, de deactivering kan ik ook niet meer annuleren. Ik zie dat er maar een account kan aangemaakt  worden en kan ik geen nieuwe meer aanmaken  als bedrijfsaccount om de advertenties te beheren.

Heeft iemand hier enig idee hoe ik het kan oplossen en of dit enig invloed heeft op mijn advertenties voor straks, bijvoorbeeld zien de mensen straks nog steeds wel mijn bedrijfsnaam of mijn primaire  accountsnaam?  Ik ben nu al zo lang mee bezig en helemaal gefrustreerd :confounded-face:  

Edited by Mikky Vrolijk
regeleindes en witregels toegevoegd voor de leesbaarheid én titel aangepast.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Halo Bernna, je kunt het beste een Facebook Business Manager account aanmaken. Daar kun je vervolgens meerdere adverentieaccounts in aanmaken. Goed om te weten voor een volgende keer: je kunt de naam van een advertentieaccount achteraf ook nog aanpassen. Daarvoor hoef je dus niet het hele account te verwijderen.

Gr. Jos

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

• 0
Op 19-2-2021 om 10:48, Jos van Marrewijk zei:

Halo Bernna, je kunt het beste een Facebook Business Manager account aanmaken. Daar kun je vervolgens meerdere adverentieaccounts in aanmaken. Goed om te weten voor een volgende keer: je kunt de naam van een advertentieaccount achteraf ook nog aanpassen. Daarvoor hoef je dus niet het hele account te verwijderen.

Bedankt voor je reactie,  het is uiteindelijk goed gelukt.  Nog een vraag, wat is advertentie /campagne uitschakelen, als eenmaal de campagne voltooid is, heeft dit toch geen waarde meer? 

• 0

Dat klopt inderdaad. Dat heeft geen toegevoegde waarde meer nadat een campagne z'n einddatum heeft bereikt.

Gr. Jos

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

• 0
7 uur geleden, Jos van Marrewijk zei:

Dat klopt inderdaad. Dat heeft geen toegevoegde waarde meer nadat een campagne z'n einddatum heeft bereikt.

En dan nog een vraag, heb jij enig ervaring met Instagram adverteren? Ik wil graag adverteren om wat volgers bij te krijgen alleen daar zie ik niets over in de FB ad manager, of kijk ik erover heen? Er is alleen de betrokkenheid om pagina likes te krijgen voor FB maar staat niets over IG followers vermeld, hoe gaat dat dan bij Instagram followers? 😊