• 0

Facebook ad probleem [adverteren op social media kanalen]

(aangepast)

 

Hallo allemaal,

 

Ik loop tegen een probleem met Facebook ads, ik was er net mee aan de slag gegaan om via de bedrijfsmanager beheer een kleine ad te beginnen om te testen.

 

Bij de advertentieaccount is het misgegaan, ik heb een account gemaakt terwijl ik had gedacht dat het meer voor de advertentie zelf bestemd was en zo was verkeerd getiteld, ik heb de account haastig moeten deactiveren, de deactivering kan ik ook niet meer annuleren. Ik zie dat er maar een account kan aangemaakt  worden en kan ik geen nieuwe meer aanmaken  als bedrijfsaccount om de advertenties te beheren.

 

Heeft iemand hier enig idee hoe ik het kan oplossen en of dit enig invloed heeft op mijn advertenties voor straks, bijvoorbeeld zien de mensen straks nog steeds wel mijn bedrijfsnaam of mijn primaire  accountsnaam?  Ik ben nu al zo lang mee bezig en helemaal gefrustreerd :confounded-face:  

 

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
regeleindes en witregels toegevoegd voor de leesbaarheid én titel aangepast.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Halo Bernna, je kunt het beste een Facebook Business Manager account aanmaken. Daar kun je vervolgens meerdere adverentieaccounts in aanmaken. Goed om te weten voor een volgende keer: je kunt de naam van een advertentieaccount achteraf ook nog aanpassen. Daarvoor hoef je dus niet het hele account te verwijderen.

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

Link naar reactie
  • 0
Op 19-2-2021 om 10:48, JvanMar zei:

Halo Bernna, je kunt het beste een Facebook Business Manager account aanmaken. Daar kun je vervolgens meerdere adverentieaccounts in aanmaken. Goed om te weten voor een volgende keer: je kunt de naam van een advertentieaccount achteraf ook nog aanpassen. Daarvoor hoef je dus niet het hele account te verwijderen.

 

Bedankt voor je reactie,  het is uiteindelijk goed gelukt.  Nog een vraag, wat is advertentie /campagne uitschakelen, als eenmaal de campagne voltooid is, heeft dit toch geen waarde meer? 

Link naar reactie
  • 0
7 uur geleden, JvanMar zei:

Dat klopt inderdaad. Dat heeft geen toegevoegde waarde meer nadat een campagne z'n einddatum heeft bereikt.

 

En dan nog een vraag, heb jij enig ervaring met Instagram adverteren? Ik wil graag adverteren om wat volgers bij te krijgen alleen daar zie ik niets over in de FB ad manager, of kijk ik erover heen? Er is alleen de betrokkenheid om pagina likes te krijgen voor FB maar staat niets over IG followers vermeld, hoe gaat dat dan bij Instagram followers? 😊

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.