Hallo HL, ik heb door een leverancier van stellingkasten wat materiaal laten leveren in november. Dat was toen niet compleet (ongeveer 1/4 is niet geleverd, of eigenlijk, 1/4 van de staanders). Maar ik heb de leverancier dat gemaild en er niks meer van vernomen. Nu zegt hij dat hij mij sindsdien niet kon bereiken (dwz telefonisch, hij heeft niet gemaild of geschreven). Wij hebben het geleverde materiaal in gebruik genomen maar nog niet betaald. Nu wil hij dat materiaal terug nemen of dat ik het volledige bedrag betaal. Teruggeven is vervelend: werkzaamheden, vervanging zoeken enz. Ik vind dat ik die kasten moet kunnen houden en hij of de rest moet leveren of met minder geld genoegen moet nemen.
Hallo HL, ik heb door een leverancier van stellingkasten wat materiaal laten leveren in november. Dat was toen niet compleet (ongeveer 1/4 is niet geleverd, of eigenlijk, 1/4 van de staanders). Maar ik heb de leverancier dat gemaild en er niks meer van vernomen. Nu zegt hij dat hij mij sindsdien niet kon bereiken (dwz telefonisch, hij heeft niet gemaild of geschreven). Wij hebben het geleverde materiaal in gebruik genomen maar nog niet betaald. Nu wil hij dat materiaal terug nemen of dat ik het volledige bedrag betaal. Teruggeven is vervelend: werkzaamheden, vervanging zoeken enz. Ik vind dat ik die kasten moet kunnen houden en hij of de rest moet leveren of met minder geld genoegen moet nemen.
Wat vindt u?
Link to post
Share on other sites