Statistieken Higherlevel: de meestgelezen topics

Aanbevolen berichten

(aangepast)

Dit zijn de 3 meest gelezen topics van de afgelopen 90 dagen.

 

Titel daarop aangepast (welk topic het "populairste" is, is sowieso een opvatting. Is dat meest gelezen, meest gereageerd of meest gewaardeerd?) 

 

Wat bedoel jij precies met “olifantenpaadjes” in relatie tot deze statistieken?:slightly-smiling-face: 

 

aangepast door Norbert Bakker
Ingekort en aangepast

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
17 minuten geleden, David Brinks zei:

deze topics hebben zulke algemene titels dat mensen al snel via Google op HL komen, terwijl het helemaal geen ondernemersvraag hoeft te zijn.

 

Ah, dank voor de oplossing van dit raadsel:face-blowing-a-kiss:. En daarmee wordt het ook een goede en zinnige constatering; iets om (meer) rekening mee te houden. 

(Ik heb de titels van de betreffende topics inmiddels ook wat minder algemeen gemaakt)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Dat rijtje verraste me. Het heeft eigenlijk niets met olifantenpaadjes (short-cuts) te maken, maar de uitdrukking gaf massa aan de omschrijving. Waarom komen er zoveel mensen af op zulke onderwerpen? Bij nader inzien hoeft dat niet eens via Google te zijn, maar kan het ook door zoekopdrachten binnen het forum zelf.

 

  • Higherlevel account verwijderen
  • Hoeveel bordspellen winkels zijn er in Nederland?
  • Milieuinvesteringsaftrek of energie-investeringsaftrek in 2021 (MIA EIA)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
31 minuten geleden, rh0 zei:

Meest gelezen, dient toch, uh, meeste weergaven te zijn?

Het ís de meeste weergaven inderdaad. Of weergaven ook gelezen worden valt niet te achterhalen,

 

31 minuten geleden, rh0 zei:

En dan de vraag.. Wat is een weergave?

M.b.t. deze statistieken is dat het aantal keren dat een pagina van Higherlevel op een scherm is weergegeven.

 

En zodra iemand een topic dat uit meerdere pagina's bestaat helemaal leest, zal iedere weergegeven pagina als 1 weergave tellen. Lees je dus 6 pagina's en ga je daarna nog terug naar pagina 3 en 4 en worden die pagina's ververst, dan levert 1 topic lezen door 1 persoon 6+2=8  weergaven op. 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

 

Hoe dan ook : het zijn redelijk marginale onderwerpen.

 

MIA/EIA van Joost was wellicht actueel op dat moment, maar bordspellenwinkels (met een foute spatie ook nog eens / ik weet dat Google dat vergeeft)... :face-with-monocle:

 

Google Analytics opent weer een ander blikje wormen. Groothandel in Parijs. Frisdrankautomaten exploiteren.

 

Wat zegt dat nou over de belangstelling van bezoekers?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
37 minuten geleden, TwaBla zei:

Wat zegt dat nou over de belangstelling van bezoekers?

 

Ik vind beide statistieken en de topics die ze oplepelen verbazingwekkend. 

 

Ik heb de HL statistieken "meest gelezen" nu - bij wijze van experiment - aangepast naar de top 10 van de afgelopen 30 dagen. Ben benieuwd of dat meer aansluit bij gevoel en verwachtingen dan de top 3 90 dagen..... 

 

Edit, ook dáárin verbazingwekkende resultaten:

 

image.thumb.png.c88b3056ab5081c0ea2a04026e2d15cf.png

 

Dat zakelijke programma's op RTL-Z ondanks 0 reacties zoveel gelezen is, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, juist ook vanwege het olifantenpaadje. Maar een Agenda-item over "Saas en abonnementen KPI's"  in de top 10????

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

ik vermoed dat die statistiekjes ook wel wat vervuild kunnen zijn door spambots ander soortige tooltjes die zoeken naar ingangen.

 

account verwijderen topic staat in "over higherlevel.nl" subboard "over url" vertaald vrij makkelijk in about higherlevel.nl

bordspellen winkels topic staat om een of andere reden in het Testforum

 

beide boards lijken voor de handliggend als je "hacker" probeert een ingang te zoeken.. zeker als je geen NL spreekt lijkt het voor de hand te liggen boards te kiezen waarvan je de naam enigszins herkent, daarbij is Test regelijk interantionaal en een board met de url van de site die bezoekt erin ligt ook voor de hand.

 

Verder zou ik er niet veel meer conclusies aan verbinden.

Link naar reactie
1 uur terug, Norbert Bakker zei:

Maar een Agenda-item over "Saas en abonnementen KPI's"  in de top 10????

Op die avond heeft dezelfde persoon nog twee evenementen aangekondigd, met titels die de gemiddelde ondernemer misschien nog meer zouden kunnen aanspreken. Die twee topics hebben een vergelijkbaar aantal weergaven, 210 en 220. Dat het topic over SaaS dan ruim 8x zoveel weergaven heeft, is wel bijzonder. Of er moeten in de afgelopen periode een hoop mensen zich hebben afgevraagd wat voor KPI's ze kunnen tegenkomen in het abonnement van hun SaaS. Dan zou Google het goed geïndexeerde Higherlevel veel getoond kunnen hebben. Maar dat lijkt me dan ook wel weer bijzonder.

Link naar reactie
2 uur geleden, Roel J zei:

Verder zou ik er niet veel meer conclusies aan verbinden.

 

Conclusies heb ik niet voorbij zien komen. Wel verbazing. Het lijkt me een geval van garbage in, garbage out. Maar als we begrijpen hoe die garbage daarin terecht komt, is er misschien iets bij te stellen om daar zinvolle info uit te halen. Als dat uberhaupt mogelijk is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
(aangepast)

Worden de HL-statistieken aan ingelogde gebruikers, gastbezoekers en zoekmachines aangeboden?

 

En hoe zit dat met bereikbaarheid op verschillende apparaten?

 

Op welke manier?

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
15 minuten geleden, Gast zei:

Worden de HL-statistieken aan ingelogde gebruikers, gastbezoekers en zoekmachines aangeboden?

De statistiekeninformatie is openbare informatie die aan iedereen die dat wil (ingelogd of niet)  wordt getoond.  

 

16 minuten geleden, Gast zei:

En hoe zit dat met bereikbaarheid op verschillende apparaten?

 

De statistiekenpagina is op ieder device bereikbaar via de de menu-optie forum, statistieken 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
(aangepast)

Ik wilde een blijk van waardering afgeven op voorgaande bericht van Norbert Bakker, maar dat is hier niet mogelijk.

 

Onbeantwoorde vraag is hoe e.e.a. aan zoekmachines aangeboden of doorgegeven wordt?

 

Wie gaat ooit de Nederlandse en Engelstalige variant van Higherlevel content managen?

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
(aangepast)
2 uur geleden, Gast zei:

Wie gaat ooit de Nederlandse en Engelstalige variant van Higherlevel content managen?

 

Het is te hopen dat de content managers eens in de vijf jaar langskomen om algemene teksten te (laten) schrijven, en dat de rest van de content aan deelnemers en moderators overgelaten wordt. Verder zou het wel aardig zijn als we dit topic benutten om over die interessante stats te praten. Andere kwesties passen prima elders.

 

Door te kijken naar stats ontstaan wel keuzes om bv meer aandacht te besteden aan bordspellenwinkels, groothandels in Parijs en andere zaken die schijnbaar interesse opwekken. Of juist dat aanbod af te zwakken, omdat het tot verkeer leidt dat niets met ondernemen te maken heeft.

 

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.