Ik heb een vraag met betrekking tot een eenmanszaak die al 12 jaar actief is.
Inmiddels wordt er door deze EMZ geen handel meer gedreven en is het in feite een lege eenmanszaak (geen courante voorraden, geen openstaande zaken etc.). Er is tevens nooit sprake geweest van schulden, vreemd vermogen etc.
Mijn vraag is of deze EMZ voor iemand interessant kan zijn om tegen een vergoeding over te nemen, of dat ik hem beter gewoon kan uitschrijven en stop kan zetten. Zoals gezegd zit er een historie van 12 jaar dus wellicht kan dit voor iemand interessant zijn, alleen ik zou niet weten wie ik in dat geval zou moeten benaderen en of er een betrouwbaar platform is met betrekking tot deze materie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michael1980
Michael1980
Goedemiddag,
Ik heb een vraag met betrekking tot een eenmanszaak die al 12 jaar actief is.
Inmiddels wordt er door deze EMZ geen handel meer gedreven en is het in feite een lege eenmanszaak (geen courante voorraden, geen openstaande zaken etc.). Er is tevens nooit sprake geweest van schulden, vreemd vermogen etc.
Mijn vraag is of deze EMZ voor iemand interessant kan zijn om tegen een vergoeding over te nemen, of dat ik hem beter gewoon kan uitschrijven en stop kan zetten. Zoals gezegd zit er een historie van 12 jaar dus wellicht kan dit voor iemand interessant zijn, alleen ik zou niet weten wie ik in dat geval zou moeten benaderen en of er een betrouwbaar platform is met betrekking tot deze materie.
Alvast bedankt voor jullie terugkoppeling.
MvG
Michael
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71097-lege-eenmanszaak-verkopen-laten-overnemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag