• 0

Digitaal Netwerken anno 2021 op de internationale markt

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hoe leg je in dit nieuwe digitale tijdperk contact met internationale klanten en zakenpartners ? En hoe onderhoud je die contacten?

Nu je hen niet meer rechtstreeks in de ogen kunt kijken maar via een beeldscherm, is netwerken zeker niet hetzelfde als voorheen. Digitaal netwerken anno 2021: hoe doe jij dit als internationaal actieve ondernemer? Wat hebben we het afgelopen jaar geleerd en wat zijn de belangrijkste trends? Kijk daarnaast wat RVO kan doen om je te helpen.

Zie de trends rond internationaal digitaal netwerken.

 

Handelsmissies digitaal

Hoe ontdek je nieuwe markten aan de andere kant van de wereld als je er niet naartoe kunt? Een van de manieren om dat te doen is door mee te gaan op een virtuele handelsmissie. Zie de agenda van RVO voor internationale digitale evenementen.

 

Geïnteresseerd in digitaal netwerken op de internationale markt? Lees wat RVO kan doen om je te helpen. Je vindt op die pagina ook praktijkverhalen en vlogs ter inspiratie. Ook kun je je op die pagina aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Tsja, als Digitale Herrieschopper doe ik dat gewoon digitaal. Zeker aangezien ik ook nog eens een Digital Nomad ben en regelmatig van (werk)locatie verander om nieuwe inspiratie op te doen voor het schrijven van creatieve teksten. Hoe ik die contacten onderhoud is vrij eenvoudig. Gewoon door regelmatig af te spreken. Zo spreek ik elke week af met een groep ondernemers waar we zaken aan elkaar kunnen voorleggen om elkaar verder te helpen.  Om het relevant en interessant te houden, nodigen we ook regelmatig andere ondernemers als gast uit, want je weet maar nooit wat je van een ander kunt leren. Wie ook een keer wil netwerken vanuit zijn luie stoel via het beeldscherm, stuur me maar een berichtje.

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.